Τετάρτη 08.05.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Ναι, η χθεσινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου είχε πραγματικό ενδιαφέρον για τις δύο νέες άδειες πλωτών στην Παμβώτιδα…

    Και για τις δύο άδειες πλωτών ταξί, δηλαδή έχουμε και λέμε σύνολο 2+2, άρα τέσσερις άδειες…

    Έχουμε τέσσερις αιτήσεις ενδιαφερομένων για την πρώτη κατηγορία, τους συγκοινωνιακούς πλόες, αλλά αν ισχύσει η απόφαση του περιφ. συμβουλίου οι δύο πρώτοι στον πίνακα κατάταξης θα πάρουν τις άδειες για συγκοινωνία και οι δύο τελευταίοι τις άδειες για τα ταξί…

    Από πού να το πρωτοπιάσεις το θέμα, αλήθεια… Καταρχάς τη μεγάλη αλήθεια την είπε ο κ. Σιώλος, ότι το θέμα έχει «κολλήσει» για χρόνια, γιατί οι ίδιοι οι Νησιώτες δε θέλουν να λυθεί…

    Ακόμη και χθες, ακόμη κι εδώ που έχει φτάσει η διαδικασία, ασχολούνται με το μικρόκοσμό τους (που μπορεί να είναι μέγιστος και ζωτικής – βιοποριστικής σημασίας για τους ίδιους) αλλά όλα αυτά μπορεί αύριο να μην υπάρχουν…

    Και σε αυτό δε δείχνουν να ανησυχούν ιδιαίτερα, ενώ θα έπρεπε… Κι όχι επειδή σήμερα δεν υπάρχει… Κάρολος να «καθαρίζει» με Προεδρικά Διατάγματα…

    Αλλά επειδή κάποια στιγμή όλα τα ωραία τελειώνουν όπως θα τελειώσει και το ειδικό φορολογικό καθεστώς των λεμβούχων.

    Τους το είπε χθες ο Καχριμάνης, αλλά δεν έδειξαν να το αντιλαμβάνονται…

    Το θέμα μας πάντως είναι η διαδικασία και νομίζουμε ότι και χθες η Περιφέρεια έκανε κάποια σοβαρά λάθη…

    Καταρχάς για τη χορήγηση των δύο αδειών για συγκοινωνιακούς πλόες, δε μπορεί να επικαλείται από τη μία τη μελέτη του ΟΦΥΠΕΚΑ για τη φέρουσα ικανότητα και από την άλλη να βάζει πρόσθετους όρους, που η ίδια μελέτη λέει ότι δε μπορούν να ισχύουν…

    Η μελέτη αναφέρει σαφώς, ότι δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση των μηχανών στα καραβάκια με ηλεκτροκινητήρες, όχι για τεχνικούς λόγους, αλλά γιατί δεν προβλέπονται ηλεκτροκινητήρες σε επιβατικά σκάφη… Νόμος γαρ, επομένως υπάρχει ζήτημα.

    Για τις άδειες των πλωτών ταξί, τα λάθη είναι ακόμη σοβαρότερα… Τουλάχιστον έτσι τα βλέπουμε εμείς, χωρίς να κατέχουμε νομικές γνώσεις…

    Μόλις χθες το περιφ. συμβούλιο ενέκρινε το Κανονιστικό πλαίσιο για τη λειτουργία πλωτών ταξί…

    Με ποια λογική και ποια νομική ισχύ αποφασίζει να χορηγήσει τις δύο άδειες ταξί στον τρίτο και τον τέταρτο της σειράς κατάταξης για τους συγκοινωνιακούς πλόες;

    Μόνο σαν… χαριστική διαδικασία μας φαίνεται, γιατί νομικά δε στέκει…

    Δεν πρέπει να γίνει ανοιχτός διαγωνισμός με πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις άδειες ταξί; Έγινε; Όχι. Τότε;

    Και αν ο ένας εκ των δύο δε θελήσει να την πάρει, τι θα γίνει; Θα μείνει κενή ή τότε θα γίνει πρόσκληση ενδιαφέροντος;

    Αυτό που αποφάσισε χθες το Σώμα είναι πέρα για πέρα παραβίαση των όρων του ελεύθερου ανταγωνισμού και απορούμε πως το δέχθηκαν οι κ.κ Σιώλος και Γοργόλης, που είναι και νομικοί…

    Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ