Σάββατο 04.05.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Το ότι εν μέσω προεκλογικής περιόδου έκλεισε (και δεν άνοιξε) το θέμα που χρόνιζε όπως οι νέες άδειες για συγκοινωνιακούς πλόες στην Παμβώτιδα, ήταν μία επιτυχία…

    Επίσης όμως το ότι την ίδια περίοδο αλλά πλέον με σαφήνεια και αποφασιστικότητα η Περιφέρεια Ηπείρου προχωρά και στο βήμα για τις δύο άδειες πλωτών ταξί, συνιστά για εμάς μεγαλύτερη επιτυχία…

    Η οποία προσωποποιείται στον Αλ. Καχριμάνη και στον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη Βασίλη Γοργόλη που ανέλαβε να «τρέξει» τα ζητήματα αυτά σε δύσκολους καιρούς, και κατάφερε να κάνει όσα δεν έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια…

    Διαβάζοντας ωστόσο τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που αναφέρει η Διεύθυνση Μεταφορών στην προκήρυξη για τις δύο άδειες πλωτών ταξί, έχουμε μία ένσταση…

    Στη γνωστή υπόθεση (μπαρούφα καλύτερα) με την επιδότηση της αντικατάστασης των μηχανών ντίζελ στα καραβάκια της λίμνης με ηλεκτροκίνητες μηχανές, προέκυψε πέραν πάσης αμφιβολίας, το «απαγορευτικό» της ελληνικής νομοθεσίας…

    Ηλεκτροκινητήρες σε σκάφη που διενεργούν συγκοινωνιακούς πλόες δεν προβλέπονται, όχι μόνο για την Παμβώτιδα ή τις λίμνες, αλλά γενικώς παντού όπου γίνονται δρομολόγια για τη συγκοινωνία…

    Το είπαμε, το διαβάσαμε και το αναδείξαμε παρουσιάζοντας τη μελέτη φέρουσας ικανότητας (και) για τα καραβάκια στην Παμβώτιδα, αναφέρθηκε και στην εκδήλωση παρουσίασης της ίδιας μελέτης από τους συντάκτες αυτής, πλην όμως…

    Βλέπουμε στην προκήρυξη για τα πλωτά ταξί να αναφέρεται ξανά η ίδια πρόβλεψη…

    Ότι τα σκάφη θα πρέπει να είναι νεότευκτα, φιλοπεριβαλλοντικά, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ή ηλεκτροκίνητα…

    Αν δεν έχει αλλάξει η νομοθεσία – που από όσο γνωρίζουμε δεν έχει αλλάξει – ο συγκεκριμένος όρος θα πρέπει να απαλειφθεί…

    Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μην προκύψουν θέματα ακυρότητας της διαδικασίας και πάει όλη η προσπάθεια στράφι…

    Μιας και το έφερε ο λόγος πάντως για τα πλωτά ταξί, για τα καραβάκια στην Παμβώτιδα και γενικότερα για τέτοιου είδους θέματα και αφού σήμερα ο Μητσοτάκης θα συναντηθεί με τους περιφερειάρχες, ας κοιτάξει ο κ. Καχριμάνης και ένα άλλο θέμα που εκκρεμεί σε σχέση με τις αρμοδιότητες της Περιφέρειας…

    Κάπου έχουν χαθεί εκείνες οι μελέτες που πρέπει να επικαιροποιηθούν για τον ποδηλατόδρομο – πεζόδρομο περιμετρικά της Παμβώτιδας…

    Ναι, εκείνο το έργο που επί Πέτσα στο υπ. Εσωτερικών, κάποιοι «έβαλαν» τον Πρωθυπουργό να το ανακοινώσει από το διοικητήριο της Περιφέρειας, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 12 εκ. ευρώ από το «Αντ. Τρίτσης», επειδή είχε μελέτες ώριμες…

    Και δυόμιση χρόνια μετά, οι (δήθεν) ώριμες μελέτες αγνοούνται και δεν ξέρουμε καν αν εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη και η χρηματοδότηση…

    Κλείνουμε με μία επισήμανση προς τον δήμο Ιωαννιτών. Σαράντα ημέρες άσκηση διοίκησης στο δημαρχείο και ακόμη δεν έχουν κάνει διαγραμμίσεις στις διαβάσεις πεζών στο κέντρο της πόλης. Καλά οι προηγούμενοι τα φόρτωσαν στον κόκορα όταν έχασαν τις εκλογές…

    Οι καινούργιοι τι σκοπό έχουν να κάνουν με αυτά τα απλά, όχι τα μεγάλα και οραματικά;

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

     

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ