Σάββατο 04.05.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Διαβάζοντας πολλά σχόλια και αναρτήσεις σχετικών και μη (στους τελευταίους συμπεριλαμβάνουμε εκείνους που ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για πολιτικούς η αντι-καχριμανικούς λόγους) για το Πάρκο Τεχνολογίας, καταλήξαμε στο προφανές…

    Ότι η πλειονότητα των αντιδράσεων και στο νέο σχεδιασμό – εγχείρημα της Περιφέρειας (που εννοείται ούτε με αυτές τις οβιδιακές της μεταμορφώσεις συμφωνούμε), βασίζονται σε ένα και μόνο σκεπτικό…

    Να μη γίνει το Πάρκο για να πληγεί πολιτικά ο περιφερειάρχης και η Περιφερειακή Αρχή και συνολικά και η Κυβέρνηση…

    Γιατί αν υποθέσουμε, όπως γράφαμε και χθες, ότι γίνεται τελικά το καλό σενάριο και κάποια στιγμή γίνει και το έργο είτε το λέμε Πάρκο είτε το λέμε Ινστιτούτο είτε είναι Ανώνυμη Εταιρεία ή οτιδήποτε άλλο, το σημαντικότερο όλων (θα) είναι να δημιουργηθούν μερικές εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας…

    Ας μην κλείνουμε τα μάτια και σε αυτό, διατηρώντας όμως τις ενστάσεις και τους προβληματισμούς που υπάρχουν για τη χρηματοδότηση, τους όρους της σύμβασης και οτιδήποτε άλλο…

    Αν και για εμάς, το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν και εξακολουθεί να είναι, η ανακολουθία της Κυβέρνησης που έχει μία ευκολία να τάζει λαγούς με πετραχήλια (όπως τάζει τώρα τα 15 εκ. που υποτίθεται πως είναι άμεσα διαθέσιμα) ειδικά στην Ήπειρο, αλλά στο τέλος να μην υλοποιεί τίποτε…

    Εκτιμούμε με βάση όσα λαμβάνουμε και κρίνουμε από τα… συμφραζόμενα, πως όταν ανοίξει για τα καλά το θέμα του μεγάλου δακτυλίου της πόλης, θα γελάσουμε αρκετά…

    Γιατί κι εμείς μπορεί να ανήκουμε σε εκείνους που θέλουν να γίνονται τα έργα προς όφελος της πόλης και του μέλλοντός της, πλην όμως καλό είναι να λέγονται αλήθειες και όταν ανοίγουν τα θέματα, να ξεκινά η συζήτηση από τότε που πρέπει και όχι από τότε που μας συμφέρει…

    Εννοείται ότι δε μπορεί και δεν πρέπει να διακινδυνεύσει κανείς το ενδεχόμενο να γίνει το έργο στην «επίμαχη» περιοχή, χωρίς να υπάρχει διασφάλιση της αρτιότητάς του…

    Κάτι που σημαίνει, πως θα κοστίσει αρκετά, άρα θα αφαιρεθούν χρήματα από κάπου αλλού και πάει λέγοντας, όμως το θέμα είναι να βρεθεί η άρτια τεχνική λύση και να εφαρμοστεί…

    Όταν όμως θα γίνει η συζήτηση θα πρέπει να ξεκινήσουμε, όχι από το 2019 αλλά από τις αρχές του 2010 και τις πρώτες συζητήσεις για τη χάραξη και έπειτα στις περιόδους που εκπονήθηκαν οι μελέτες και εγκρίθηκαν από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του δήμου και την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας που γνωμοδότησε για τους περιβαλλοντικούς όρους…

    Η οποία εξέφραζε επιφυλάξεις – αν θυμόμαστε καλά – ακριβώς για το σημερινό «επίμαχο» σημείο, στην πορεία όμως, κανείς δεν ασχολήθηκε μέχρι που η προηγούμενη δημοτική αρχή το βρήκε μπροστά της…

    Αλλά μιας και θα μιλήσουμε για το παρελθόν και τις ελλείψεις, κάποιοι είναι κι εκείνοι που παρέλαβαν τις μελέτες και γνωμοδότησαν θετικά κιόλας, «κλείνοντας τα μάτια» στο πρωτοφανές να μην υπάρχει η παραμικρή πρόβλεψη σε ένα έργο προϋπολογισμού πλέον των 20 εκ. ευρώ για τα δίκτυα κοινής ωφέλειας!

    Για τη μετακίνηση των οποίων (υποσταθμοί και δίκτυα ΔΕΔΔΗΕ, αντλιοστάσια και δίκτυα ΔΕΥΑΙ), προστέθηκε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στο συνολικό κόστος του έργου και σήμερα θα προστεθεί και επιπλέον κόστος για το επίχωμα ή τους χαλικοπασάλους ή για οτιδήποτε άλλο προκύψει…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ