Τον προσεχή Νοέμβριο θα ενταχθούν οι τρεις άμεσα ενδιαφερόμενοι και με βάση τις προϋποθέσεις του προγράμματος, δικαιούχοι Δήμοι της Ηπείρου στο πρόγραμμα «Μετεγκατάσταση» που υλοποιείται από το Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.
Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε η υπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου προς τον δήμαρχο Φιλιατών Παρασκευά Βλάχο με τον οποία συναντήθηκε στην Αθήνα, παρουσία του βουλευτή Θεσπρωτίας Βασίλη Γιόγιακα. Η διαβεβαίωση...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.