Πενήντα πέντε τοκετοί επίτοκων που βρέθηκαν θετικές σε Covid -19 πραγματοποιήθηκαν στην Α’ Πανεπιστημιακή Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Παπαγεωργίου από την έναρξη της πανδημίας μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021 και το 50% εξ αυτών γέννησε φυσιολογικά, ενώ δεν υπήρξε κανένα περιστατικό νεογνού που να νόσησε από κοροναϊό.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από άρθρο, με τίτλο «Διαχείριση της εγκυμοσύνης στην πανδημία»,...
Ανοίγει, μέχρι αύριο, η πλατφόρμα για τη χορήγηση των χαπιών για τον κορωνοϊό, όπως δήλωσε, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, η Μίνα Γκάγκα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.