Με ένα θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα πολίτες των Ιωαννίνων αλλά και από τα Γρεβενά, υποδέχθηκαν νωρίς το μεσημέρι έξω από την οικία του Αγίου Γεωργίου, Πολιούχου των Ιωαννίνων, τους έξι συμμετέχοντες της προσκυνηματικής διαδρομής στο «μονοπάτι του Αγίου Γεωργίου».
Μία πρωτοβουλία που ως ιδέα υλοποιήθηκε από τον Γεώργιο Δημητριάδη από τον Βατόλακκο Γρεβενών πριν από δύο χρόνια που διένυσε 150...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.