Εντατικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα από τις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωναϊού.
Την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης ορίζει το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος, που αναμένεται να ψηφιστεί φέτος και να τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο του 2021.
Νέα πρόστιμα για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που παραβιάζουν τους κανόνες προστασίας από τον Covid-19, καθορίζει Κοινή Υπουργική Απόφαση.
Από τον Ιούλιο αναμένεται να ξεκινήσει η ενεργοποίηση των κλιμακωτών προστίμων στο Κτηματολόγιο και όσοι δεν συμμετείχαν στη διαδικασία συλλογής δηλώσεων θα έρθουν αντιμέτωποι με χρηματικές κυρώσεις.
Σε 16 συλλήψεις για λειτουργία επιχειρήσεων, παρά τη σχετική απαγόρευση, για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού, προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ, χθες Δευτέρα, σε όλη την Ελλάδα, ενώ βεβαίωσε 10 σχετικές παραβάσεις.
Η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα σε 5 ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, μετά από παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή και περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.
Σε 39 ανήλθαν οι παραβάσεις για μη τήρηση της ελάχιστης απόστασης και μη χρήση μάσκας την Κυριακή 10 Μαΐου, σε όλη τη χώρα στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού.
Η άρση των περιοριστικών μέτρων θα είναι σταδιακή και πολλά πρόστιμα που ίσχυαν μέχρι σήμερα θα ισχύουν και για τις επόμενες εβδομάδες, ενώ έρχονται να προστεθούν και νέες ποινές ενόψει των διαφοροποιημένων κανονισμών για την επόμενη φάση.
Στη βεβαίωση 52 παραβάσεων για μετακινήσεις εκτός τόπου κατοικίας και 819 για άσκοπες μετακινήσεις προχώρησε η ΕΛΑΣ χθες στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων της απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.