Στα Γιάννενα και στις εγκαταστάσεις της Καψιώχας ΑΕΒΕ πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Golf της εταιρείας VW, ένα αυτοκίνητο ορόσημο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
46 χρόνια μετά την εμφάνιση του πρώτου μοντέλου Golf, η VW επιχειρεί και πετυχαίνει με το νέο της μοντέλο, ένα άλμα στην ψηφιακή εποχή, διατηρώντας αναλλοίωτα χαρακτηριστικά, που έχουν καταστήσει το συγκεκριμένο μοντέλο, ως ένα κορυφαίο στην κατηγορία του.
Η επιλογή των Ιωαννίνων και της εταιρείας Καψιώχας για την πανελλαδική παρουσίαση, όπως τόνισε ο γενικός μάνατζερ της εταιρείας Kosmocar στην Ελλάδα, Νικόλας Μαρτίνος έγινε γιατί η εταιρεία Καψιώχας όχι μόνο τιμά την εμπιστοσύνη της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά έχει καταστεί ένας πολύτιμος συνεργάτης της, διαχρονικά.
Το νέο Golf και η οδήγησή του συνιστούν μία οδηγική απόλαυση, όπως ανέφερε ο κ. Μαρτίνος, με τους οδηγούς να έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων βενζίνης, ντίζελ αλλά και υβριδικούς, σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες. Ένα αυτοκίνητο τεχνολογικά προηγμένο, που δεν ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις, αλλά είναι σε θέση να τις καθορίσει, παρέχοντας εντυπωσιακές δυνατότητες πλοήγησης και ανέσεων στην καμπίνα για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Ο κορωνοϊός «τρομάζει» τις αγορές
Απαντώντας τέλος σε σχετική ερώτηση για την πορεία των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά, ο κ. Μαρτίνος τόνισε, ότι υπάρχει μία σταδιακή αύξηση των πωλήσεων, με την ψυχολογία των καταναλωτών και της αγοράς γενικότερα, να έχει αλλάξει, όμως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες τηρούν πλέον στάση αναμονής για τις εξελίξεις με τον κορωνοϊό σε όλον τον πλανήτη και κατά πόσον αυτές μπορεί να επηρεάσουν την αγορά.