Τετάρτη 01.04.2020
More

    Για ένα διάλειμμα από τον υπολογιστή

    Για πολλούς, η κοινωνική αποστασιοποίηση και η καραντίνα, ως μέτρα για την προστασία εξάπλωσης του κορωνοϊού, αποτελούν πραγματικότητα εδώ και αρκετές μέρες.

    Όσο όλοι αναζητούμε συμβουλές για το πώς να προσαρμοστούμε στη νέα αυτή καθημερινότητα, είτε με συμβουλές για το πώς να εργαστούμε από το σπίτι, είτε για το πώς να γυμναστούμε ή να ανακαλύψουμε νέα ενδιαφέροντα, είναι αναπόφευκτο πως ο χρόνος που περνάμε στις οθόνες μας αυτή την περίοδο, θα αυξηθεί αρκετά.

    Καθότι δε γνωρίζουμε το πόσο πρόκειται να διαρκέσει η νέα μας καθημερινότητα, χρειάζεται να δώσουμε προσοχή στο πόσο χρόνο και ενέργεια καταναλώνουμε στα social media και στις οθόνες μας γενικότερα, έτσι ώστε να διατηρήσουμε τη σωματική και ψυχική μας υγεία σε υγιή επίπεδα.

    Παρακάτω, θα βρείτε μία λίστα με 25 πράγματα που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και δεν περιλαμβάνουν οθόνη:

    Οργανώστε τη ντουλάπα σας

    Βάλτε την αγαπημένη σας playlist και οργανώστε τη ντουλάπα σας, ξεχωρίζοντας όσα ρούχα και αξεσουάρ δεν φοράτε. Με το τέλος της καραντίνας, μπορείτε να τα δωρίσετε ή να τα πουλήσετε online.

    Καθαρίστε τις τσάντες σας

    Αν ανήκετε σε εκείνες/ους που τείνουν να αλλάζουν τσάντα και να αφήνουν μέσα διάφορα πράγματα που δεν είναι τόσο σημαντικά για καθημερινή χρήση (ή αχρείαστες αποδείξεις και περιτυλίγματα από τσίχλες) είναι μία καλή στιγμή να κάνετε ένα γενικό καθάρισμα στις τσάντες σας.

    Διαβάστε ένα βιβλίο

    Από έργα λογοτεχνίας σχετικά με επιδημίες μέχρι επιστημονική φαντασία, ένα καλό βιβλίο μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό διάλειμμα μετά από αρκετές ώρες scrolling.

    Καθαρίστε το σπίτι

    Μπορεί να μην έχουμε συνειδητοποιήσει τον ερχομό της άνοιξης, λόγω των συνθηκών, αλλά τώρα μπορείτε να κάνετε το λεγόμενο “spring cleaning” και να καθαρίσετε τα πάντα μέσα στο σπίτι.

    Φτιάξτε έναν μικρό κήπο

    Είτε έχετε κήπο στο σπίτι σας, είτε χώρο για μερικές γλάστρες στο μπαλκόνι, μπορείτε να δοκιμάσετε να φτιάξετε τον δικό σας κήπο. Φυτέψτε λουλούδια ή και λαχανικά και δείτε τα να μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα.

    Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο

    Αν νιώθατε πως μέχρι τώρα δεν είχατε ποτέ τον χρόνο να απολαύσετε ένα χαλαρωτικό μπάνιο στη μπανιέρα – όπως αυτά στις ταινίες – τώρα έχετε άπλετο χρόνο να το κάνετε. Γεμίστε τη μπανιέρα, ανάψτε κεριά, βάλτε ήρεμη μουσική και αφεθείτε στις σκέψεις σας.

    Φτιάξτε μία λίστα με όλα τα μέρη που θέλετε να ταξιδέψετε

    Μπορεί τα ταξίδια σε όλο τον κόσμο να μην είναι εφικτά αυτή τη στιγμή, αλλά μπορείτε να φτιάξετε μία λίστα με όλα τα μέρη που ονειρεύεστε να πάτε, έτσι ώστε να ξεκινήσετε τις ετοιμασίες όταν περάσουν όλα.

    Αλλάξτε τη διακόσμηση του σπιτιού

    Αν πάντα θέλατε να ανανεώσετε τη διακόσμηση του σπιτιού σας, τώρα είναι μία καλή στιγμή. Αλλάξτε θέση στα έπιπλα, διακοσμήστε αλλιώς τα τραπέζια και τις βιβλιοθήκες, βάλτε φυτά ή δοκιμάστε να αλλάξετε μέχρι και τα χρώματα, αν σας το επιτρέπουν.

    Μάθετε ένα νέο κόλπο στον σκύλο σας

    Ένας σκύλος χρειάζεται χρόνο και υπομονή για να εκπαιδευτεί και τώρα τον έχετε. Δοκιμάστε να του μάθετε ένα νέο κόλπο και να περάσετε λίγο παραπάνω χρόνο μαζί του.

    Δοκιμάστε διαφορετικά outfits

    Μπορεί προς το παρόν να μην έχετε κάπου να πάτε, αλλά μπορείτε να γίνετε δημιουργικές/οι συνδυάζοντας ρούχα και αξεσουάρ που βρίσκονται στη ντουλάπα σας και ενδεχομένως να είχατε ξεχάσει. Έτσι, θα έχετε έτοιμα looks για τις μελλοντικές σας εξόδους και θα κάνετε οικονομία από νέες αγορές.

    Ξεκινήστε ένα ημερολόγιο

    Το να γράφουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση της ψυχολογίας και στη μείωση του άγχους. Δοκιμάστε να γράφετε καθημερινά τις σκέψεις σας μέσα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο – και ίσως μερικά θετικά μηνύματα για να σας κάνουν να νιώσετε λίγο καλύτερα.

    Βρείτε παλιές φωτογραφίες

    Βγάλτε όλα τα παλιά άλμπουμ από τα ντουλάπια του σπιτιού, που είναι σίγουρα γεμάτα με παλιές αναμνήσεις. Αν νιώσετε δημιουργικοί/ες μπορείτε να φτιάξετε κολάζ και αργότερα να τα βάλετε σε κάδρα, σαν έργα τέχνης.

    Φτιάξτε κεριά

    Αν σας αρέσουν τα κεριά και τα ιδιαίτερα αρώματα, μπορείτε να βρείτε οδηγίες για το πώς να φτιάξετε τα δικά σας, αναλόγως με τις προτιμήσεις σας.

    Επιδιορθώστε ρούχα και αξεσουάρ

    Αν έχετε ρούχα ή αξεσουάρ που χρειάζονται επιδιόρθωση (όπως το να ράψετε ένα κουμπί) και δεν τα φορούσατε επειδή δεν είχατε χρόνο να τα επιδιορθώσετε, τώρα μπορείτε να το κάνετε για όλα και να μπορέσετε να τα φορέσετε ξανά.

    Κάντε διαλογισμό

    Ο διαλογισμός μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του άγχους και του στρες, οπότε κάπου που να έχει ησυχία και να είναι άνετα, αφήνοντας τις σκέψεις να περνούν απ’ το μυαλό σας και να φεύγουν.

    Κάντε μία μάσκα ομορφιάς

    Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να φροντίσουμε το σώμα και την επιδερμίδα μας, οπότε χρησιμοποιήστε αυτές τις μάσκες ομορφιάς που βρίσκονται εδώ και καιρό στο ντουλάπι σας και ενισχύστε την υγεία του προσώπου σας.

    Παίξτε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ή φτιάξτε ένα παζλ

    Αν βρίσκεστε με άλλα μέλη της οικογένειά σας στο σπίτι, μπορείτε να θυμηθείτε όλα αυτά τα  επιτραπέζια παιχνίδια που δεν παίζετε ποτέ και να οργανώστε μία βραδιά με νόστιμα snacks. Επίσης, μπορείτε να αναλάβετε να φτιάξετε ένα πολύ μεγάλο παζλ που σίγουρα θα χρειαστεί αρκετό χρόνο.

    Ξεφυλλίστε παλιά περιοδικά

    Θυμηθείτε ποιες ήταν οι τάσεις της εποχής πριν χρόνια ή παλιές συνεντεύξεις αγαπημένων σας καλλιτεχνών.

    Τραγουδήστε ή χορέψτε (ή και τα δύο)

    Τώρα είναι μία καλή στιγμή να εξασκήσετε τις ικανότητές σας στο καραόκε ή να τελειοποιήσετε τις χορευτικές σας ικανότητες για μελλοντικά πάρτι και εξόδους. Ειδικά αν τα κάνετε όλα αυτά από το σαλόνι σας, φορώντας πιτζάμες.

    Πειραματιστείτε με το make up

    Αν σας αρέσει η τέχνη του μακιγιάζ, έχετε αρκετό χρόνο για να πειραματιστείτε με χρώματα και τεχνικές, για εντυπωσιακά αποτελέσματα.

    Ζωγραφίστε

    Μπορείτε να δοκιμάσετε να ζωγραφίσετε ένα πορτραίτο του εαυτού σας με τη βοήθεια ενός καθρέφτη ή να αφήσετε τον εαυτό σας ελεύθερο με τα χρώματα ως ένας άλλος Jackson Pollock.

    Οργανώστε τα βιβλία ή τα βινύλιά σας με αλφαβητική σειρά

    Αν έχετε μία μεγάλη συλλογή από βιβλία και δίσκους, μπορείτε να τα οραγνώσετε με αλφαβητική σειρά έτσι ώστε να βρίσκετε αμέσως αυτό που θέλετε.

    Ξεκαθαρίστε χαρτιά και λογαριασμούς

    Αν έχετε ένα συρτάρι που βάζετε όλους τους λογαριασμούς, τις αποδείξεις ή χαρτιά που μπορεί να φανούν χρήσιμα, ξεκαθαρίστε και ανακυκλώστε ό,τι δε χρειάζεστε.

    Δοκιμάστε μία νέα συνταγή

    Αν είστε fans της μαγειρικής, μπορείτε να πειραματιστείτε, να δοκιμάσετε και να ανακαλύψετε νέες συνταγές που σύντομα θα μπορείτε να μοιραστείτε και με τους αγαπημένους σας.

    Φτιάξτε μία λίστα με όλα όσα σας φέρνουν ευτυχία

    Διαβάστε τη στον εαυτό σας καθημερινά.

    Sourcelifo.gr

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    81 νέα κρούσματα, 1 νεκρός και 90 διασωληνωμένοι

    Σε μία ημέρα καταγράφηκαν 81 νέα κρούσματα κορωνοϊού στην χώρα μας, ενώ 20 ακόμα έχουν καταγραφεί σε πλήρωμα κρουαζιερόπλοιου, με πλήρωμα πάνω από 380 άτομα.

    Δύο διασωληνωμένοι και τρία θετικά κρούσματα νοσηλεύονται στο ΠΓΝΙ- Η εξέλιξη της πανδημίας στην Ήπειρο

    Η εικόνα ως προς τα επιβεβαιωμένα και τα ύποπτα κρούσματα για κορωνοϊό μέχρι σήμερα, Τετάρτη 1 Απριλίου το μεσημέρι, σύμφωνα με στοιχεία των νοσοκομείων της Ηπείρου, έχει ως εξής:

    ΑΡΤΑ- Επιστολή στον Χαρδαλιά για το έλλειμμα ενημέρωσης του δήμου

    Με τον αριθμό των κρουσμάτων να αυξάνεται στην περιοχή της Άρτας, αυξάνεται και η ανησυχία του δημάρχου, Χρήστου Τσιρογιάννη, καθώς διατυπώνει σοβαρές ενστάσεις για το εάν και κατά πόσο ελέγχονται όσοι είναι θετικοί στον κορωνοϊό και σε κατ' οίκον περιορισμό.

    Επιστρέφουν οι στρατιώτες από Έβρο, με κανονικές συνθήκες στα λεωφορεία

    Στο δρόμο της επιστροφής για το στρατόπεδο Περάματος βρίσκονται οι 140 περίπου στρατιώτες που ταξίδεψαν την προηγούμενη εβδομάδα στον Έβρο για να ενισχύσουν τις εκεί Ένοπλες Δυνάμεις.

    Τα πρωτοσέλιδα των γιαννιώτικων εφημερίδων

    Διαβάστε σήμερα στα πρωτοσέλιδα των γιαννιώτικων εφημερίδων σήμερα, Τετάρτη 1 Απριλίου.

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ

    Covid 19- Τελικά τι κάνουμε; Ένα κείμενο γροθιά στο στομάχι από τον διευθυντή ΤΕΠ του ΠΓΝΙ

    Ανάρτηση του Διευθυντή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών ΤΕΠ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, Αθ. Κιτσάκου, στο προσωπικό του προφίλ στο facebook σχετικά με τον κορωνοϊό.

    Σενάρια για απαγόρευση της κυκλοφορίας από Τετάρτη

    Στην καθολική απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών προσανατολίζεται η κυβέρνηση, ακολουθώντας το πρότυπο της Ισπανίας.

    «Έφυγε» από τη ζωή ο Θεόδωρος Νιτσιάκος

    Οδύνη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία η είδηση του θανάτου του επιχειρηματία Θεόδωρου Νιτσιάκου, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από οικείους του και μεταφέρθηκε με όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κόνιτσας.

    Ανακοίνωση του ΠΓΝΙ για τον κορωνοϊό

    Ανακοίνωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων για τον κορωνοϊό.

    Ύποπτο κρούσμα κορωνοϊού μεταφέρεται στα Ιωάννινα

    Στα Γιάννενα φτάνει ύποπτο κρούσμα του κορωνοϊού. Έχει σημάνει συναγερμός στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων και είναι σε ετοιμότητα η μονάδα Λοιμωδών.