Παρασκευή 22.11.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Προφανώς δεν ξέραμε κάτι περισσότερο προχθές, όταν γράψαμε σχετικά με τον κίνδυνο να υπάρξει εύκολη διασπορά κρουσμάτων κορωνοϊού, όπου έγιναν οι καρναβαλικές εκδηλώσεις, όπως στην Πάτρα…

    Γιατί εκεί νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ένας 66χρονος που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, αλλά ας το θεωρήσουμε τυχαίο…

    Η αλήθεια είναι, ότι γίνεται μεγάλος αγώνας δρόμου των υγειονομικών αρχών και υπηρεσιών της χώρας για να αποτραπεί η ταχεία διασπορά του ιού στην κοινότητα και στον αγώνα αυτό θα πρέπει ο καθένας να δώσει το δικό του «παρών»…

    Βασικότερο όπλο προστασίας από την τήρηση των μέτρων πρόληψης και ατομικής υγιεινής, δεν υπάρχει, επομένως, ας προσπαθήσουμε όλοι να κάνουμε τα αυτονόητα…

    Είχε ενδιαφέρον η χθεσινή συζήτηση και στο περιφερειακό συμβούλιο…

    Μπορεί η Ιόνια οδός να μην ήταν στην ημερήσια διάταξη, ωστόσο συζητήθηκε το θέμα, έστω επιδερμικά, όμως διατυπώθηκαν αξιόλογες πληροφορίες που είναι και άξιες σχολιασμού…

    Η επιχειρηματολογία της περιφερειακής αρχής, ότι βλέπει θετικά την πρόταση του υπ. Υποδομών, να χρηματοδοτήσει από το ΠΕΠ Ηπείρου, μέρος της κατασκευής του έργου, ευελπιστώντας να εξασφαλίσει περισσότερα κονδύλια μέσω της υπερδέσμευσης (ο κανόνας ν+2) και της αναθεώρησης του ΕΣΠΑ, είναι σοβαρή και θα πρέπει να μας απασχολήσει…

    Παρόντες δεν ήμασταν εμείς στη συνάντηση με τον κ. Καραμανλή την προηγούμενη εβδομάδα, όπου διατυπώθηκε επισήμως το επιχείρημα του υπουργείου, ότι η Ε.Ε δε χρηματοδοτεί πλέον έργα οδικών συνδέσεων…

    Αλλά ακόμη κι αν έκανε μία εξαίρεση, αυτή δε θα γινόταν για το συγκεκριμένο τμήμα Γιάννενα – Κακαβιά της Ιόνιας, γιατί ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι πολύ μικρός…

    Άρα, δεν προκύπτει μία συμφέρουσα για τον παραχωρησιούχο, υλοποίηση ενός τέτοιου έργου, με δεδομένο, ότι με άλλον τρόπο δε μπορεί να γίνει…

    Επί του συγκεκριμένου, δεν ξέρουμε, αν αναπτύχθηκε κάποια αντίθετη άποψη, αλλά νομίζουμε, ότι θα έπρεπε να εξεταστούν κάποια δεδομένα…

    Δεν ξέρουμε τι στοιχεία έχει το υπουργείο στη διάθεσή του για τον κυκλοφοριακό φόρτο στο τμήμα Γιάννενα – Κακαβιά, ώστε να αποδέχεται(;) ή να προσπαθεί να (μας) πείσει, πως δεν είναι τόσο μεγάλος για να στηρίξει μία κατασκευή ενός τετράιχνου άξονα…

    Αυτό που ξέρουμε σίγουρα, είναι ότι το 2019 καταγράφηκαν από το Τελωνείο της Κακαβιάς, 1.724.000 διελεύσεις ατόμων (όχι οχημάτων)…Και από την Ελλάδα προς την Αλβανία και αντίστροφα…

    Πριν από ένα μήνα ο Κ. Καραμανλής ανακοίνωσε την εξασφάλιση συνέχισης του έργου Πάτρα – Πύργος, στα τμήματα που είχαν σταματήσει οι εργολαβίες, με διασφάλιση της χρηματοδότησης από την Ε.Ε…

    Θα ήταν χρήσιμο ένα στοιχείο αντίστοιχο με αυτό του Τελωνείου της Κακαβιάς, για να δούμε τι κίνηση υπάρχει σε αυτόν το δρόμο, που συνδέει δύο πόλεις της χώρας στο εσωτερικό της και δεν αποτελεί συνδετήριο τμήμα, ενός άξονα που συνδέει την Ελλάδα με άλλη χώρα…

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ