Σε τρεις βασικούς άξονες -στόχους θα κινηθεί η προσπάθεια των επιχειρηματιών του τουρισμού στην Ήπειρο σε συνεργασία με την Περιφέρεια για την ανάκαμψη του τουρισμού στην Ήπειρο.
Σε τρεις βασικούς άξονες- στόχους θα κινηθεί η προσπάθεια των επιχειρηματιών του τουρισμού στην Ήπειρο σε συνεργασία με την Περιφέρεια, ώστε να καλυφθεί μέρος των απωλειών της τουριστικής σεζόν και από τον Ιούλιο μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, στο αισιόδοξο πάντα σενάριο για τον τουρισμό στη χώρα.
Αυτό το διάστημα και εν αναμονή των τελικών αποφάσεων που θα ληφθούν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για τα υγειονομικά πρωτόκολλα, με βάση τα οποία θα λειτουργήσουν και πάλι ξενοδοχεία, και χώροι εστίασης, ο τουριστικός κλάδος ζει τη δική του αγωνία, με ψυχραιμία όμως και νηφαλιότητα, προετοιμάζοντας στο καλύτερο δυνατό την διαδικασία προσαρμογής στα νέα δεδομένα.
Στο πλαίσιο αυτό θα κινηθεί και η νέα διαφημιστική καμπάνια της περιφέρειας Ηπείρου, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, με κύριο γνώμονα, να μην είναι μία «επιθετική» διαφήμιση, αλλά θα στοχεύει στην ανάδειξη των φυσικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και των υπηρεσιών υγείας, όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης για το τουρισμό Στρ. Ιωάννου. Η Ήπειρος θα κινηθεί προς τρεις βασικούς άξονες προσέλκυσης επισκεπτών, που είναι ο εγχώριος τουρισμός, αγορές που στηρίζουν χρόνια την Ήπειρο, όπως το Ισραήλ και η Κύπρος και σε ένα τρίτο επίπεδο, χώρες της Βαλκανικής, από όπου είναι εφικτή η οδική πρόσβαση.
«Δεν εγκαταλείπουμε τις παραδοσιακές αγορές των εξωτερικού, όμως ακόμη κι αυτές δεν ξέρουν πως θα λειτουργήσουν το καλοκαίρι, αν θα επιτρέπονται τα ταξίδια, με ποιους όρους θα γίνονται οι αεροπορικές πτήσεις. Υπάρχουν πολλά ενθαρρυντικά σημάδια, όπως για παράδειγμα μία έρευνα στην Αυστρία, όπου το 90% των πολιτών, που δήλωσαν ότι θα πάνε διακοπές το καλοκαίρι, επιλέγουν την Ελλάδα. Είναι κάτι όμως που απαιτεί προσεκτικό χειρισμό, γιατί απευθυνόμαστε σε χώρες που βγαίνουν «πληγωμένες» από τη μάχη με τον κορωνοϊό και δεν πρέπει να χτυπήσουμε στο συναίσθημα, αλλά στην ίδια την πραγματικότητα και σε αυτά που προσφέρουμε», σημείωσε ο κ. Ιωάννου.
Παρακολουθούν την εξέλιξη των κρουσμάτων
Ένα ενδεικτικό ίσως της μετέπειτα πορείας των κρατήσεων από το εξωτερικό είναι όπως ανέφερε ο κ. Ιωάννου και ο τρόπος με τον οποίο μεγάλοι tour operators του εξωτερικού παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και την Ήπειρο ειδικότερα, σχετικά με τον κορωνοϊό.
«Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση πως οι ξένοι tour operators με τους οποίους συνεργαζόμαστε χρόνια, είναι απόλυτα ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει καθημερινά στην Ήπειρο και είναι κατενθουσιασμένοι που έχουμε τόσα λίγα κρούσματα και κανένα θάνατο. Πέραν των άλλων στην κατάσταση που ζούμε, είναι και αυτό ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ήπειρο και γενικότερα για τον τουρισμό», κατέληξε ο κ. Ιωάννου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ