Παρασκευή 19.04.2024
More

    Ακόμα μικρότερη φέτος η κίνηση ενόψει Τσικνοπέμπτης

    Όπως καταγράφεται στα κρεοπωλεία της πόλης

    Μικρότερη ακόμη και από την αντίστοιχη περσινή περίοδο της καραντίνας και των κλειστών καταστημάτων εστίασης είναι η κίνηση που καταγράφεται ενόψει της Τσικνοπέμπτης στα παραδοσιακά κρεοπωλεία των Ιωαννίνων, δείγμα και αυτό της αντικειμενικής αδυναμίας των πολιτών, είτε να προγραμματίσουν μία έξοδο σε κατάστημα εστίασης είτε ακόμη και να επιλέξουν οι ίδιοι να «τσικνίσουν» στο σπίτι τους.

    Όμως, η κατάσταση όπως διαμορφώθηκε μέχρι και το μεσημέρι της Τρίτης, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Ιωαννίνων Γρηγ. Κονταξής, δε θυμίζει σε τίποτε, ότι βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής από την Τσικνοπέμπτη, μία ημέρα, κατά την οποία γινόταν μεγάλος τζίρος και για τα κρεοπωλεία και για τα καταστήματα εστίασης.

    «Είναι μία ημέρα σαν όλες τις υπόλοιπες. Ούτε παραγγελίες υπάρχουν από ψησταριές, στο βαθμό που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια, ούτε και αγορές από τους καταναλωτές που θα το «τσικνίσουν» στο σπίτι τους. Είναι πολλά τα καταστήματα εστίασης που έβαλαν λουκέτο το προηγούμενο διάστημα ενώ από αυτά που μας λένε, δεν ξέρουν ακόμη και τι κόσμο θα έχουν αύριο, αφού είναι ελάχιστες οι κρατήσεις, οπότε είναι επιφυλακτικοί να παραγγείλουν μεγάλες ποσότητες», ανέφερε ο κ. Κονταξής.

    Σημαντικός παράγοντας για την μείωση της ζήτησης είναι η ραγδαία αύξηση των τιμών στα κρέατα με την τιμή του μοσχαρίσιου κρέατος, να έχει αυξηθεί κατά 25%, ενώ σημαντική είναι η αύξηση στα αμνοερίφια από τα Χριστούγεννα και έπειτα, κάτι που δημιουργεί προβληματισμό ενόψει του Πάσχα.

    «Μόνο το χοιρινό έχει κρατήσει την τιμή σχεδόν στα ίδια επίπεδα, ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν ανέβει σημαντικά», τόνισε ο κ. Κονταξής.

    Μείωση στην ποσότητα, αύξηση την πίστωση

    Οι καταναλωτές επίσης από τα Χριστούγεννα και μετά έχουν μειώσει σημαντικά τις ποσότητες κρέατος που προμηθεύονται για να καλύψουν τις ανάγκες τους, σε αντίθεση με τις… πιστώσεις στα κρεοπωλεία που έχουν αυξηθεί σημαντικά. «Είναι λογικό και το καταλαβαίνουμε, γιατί όλα έχουν αυξηθεί, επομένως ως ένας κρίκος κι εμείς στην αλυσίδα, θα υποστούμε τις συνέπειες και μία από αυτές είναι και η αύξηση της πίστωσης που ζητούν οι πελάτες μας, αφού πρέπει να καλύψουν πρώτα άλλες ανάγκες», πρόσθεσε.

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ