Παρασκευή 19.04.2024
More

    Λίμνη, οδικά έργα και μετρό στην ατζέντα Μητσοτάκη για τα Γιάννενα!

    Με πλούσια ατζέντα και αρκετές ανακοινώσεις έρχεται ο Πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης στα Ιωάννινα

    Με πλούσια ατζέντα και αρκετές ανακοινώσεις έρχεται ο Πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης στα Ιωάννινα στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας, στο πλαίσιο των προεκλογικών του περιοδειών.

    Η επίσκεψη που επρόκειτο να γίνει πριν την ανακοίνωση για την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών, θα πραγματοποιηθεί τελικά σε λίγες ημέρες, αλλά το πλέον ενδιαφέρον είναι η ατζέντα των ανακοινώσεων του Πρωθυπουργού που θα περιλαμβάνει και μία μεγάλη έκπληξη.

    Στη θεματολογία των ανακοινώσεων του Πρωθυπουργού επίκεντρο θα είναι η λίμνη Παμβώτιδα με ανοιχτά κάποια μεγάλα θέματα, όπως το Π.Δ, η οριοθέτηση, ο πεζόδρομος – ποδηλατόδρομος, αλλά και οι επιδοτήσεις για την αντικατάσταση των καραβιών με ηλεκτροκίνητα, τελευταίας τεχνολογίας. Επίσης θα γίνουν αναφορές στα έργα υποδομής (Γιάννενα – Κακαβιά) αλλά και μία ανακοίνωση για ένα έργο που προετοιμάστηκε χωρίς κανείς να το αντιληφθεί και που θα αλλάξει την καθημερινότητα των πολιτών και των επισκεπτών στην ηπειρωτική πρωτεύουσα.

    Ο Πρωθυπουργός θα παρουσιάσει τη μελέτη και τα σχέδια των δύο πρώτων γραμμών του μετρό των Ιωαννίνων, ένα έργο που θα αλλάξει τη φυσιογνωμία της πόλης και τις προοπτικές της για τις επόμενες δεκαετίες. Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, οι εργασίες για την ανάπλαση της κεντρικής πλατείας που ήδη ξεκίνησαν, θα συμπληρωθούν με επιπλέον εργασίες για τον πρώτο σταθμό του μετρό, κάτω από το υπόγειο πάρκινγκ της πλατείας, με την πρώτη γραμμή να πηγαίνει προς την πανεπιστημιούπολη!

    Η δεύτερη γραμμή κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, αλλά κάποιες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα «κυκλώνει» περιφερειακά τον αστικό ιστό, ξεκινώντας από το παραλίμνιο στα παλιά Σφαγεία και ακολουθώντας την αντίθετη διαδρομή από αυτήν της κυκλοφορίας οχημάτων δηλαδή Γαριβάλδη – Γιοσέφ Ελιγιά – Κουντουριώτου – Παπανδρέου – 8ης Μεραρχίας – Λεωφ. Γράμμου – Βάρναλη – Μακρυγιάννη (Χατζηκώστα) – Καρδαμίτσια – παράκαμψη – Νιάρχου – κόμβος ΠΕΑΚΙ – Ιωαννίνων (Ανατολή) – Μακαρίου – Γαριβάλδη.

    Με τη χρηματοδότηση να είναι εξασφαλισμένη από ευρωπαϊκούς πόρους, η Κυβέρνηση εξετάζει την πιθανή επέκταση της κεντρικής γραμμής προς τα βορειοανατολικά, ώστε από την πλατεία να πηγαίνει προς το Μόλο και από εκεί, να περνά κάτω από την λίμνη Παμβώτιδα και να καταλήγει ανάμεσα από Αμφιθέα και Πέραμα!

     

     

    Κ.Τ.Χ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ