Πέμπτη 25.04.2024
More

    Οι φοιτητές, το σημαντικότερο κομμάτι της επιβατικής κίνησης

    Η επικείμενη άφιξη των φοιτητών στην πρωτεύουσα της Ηπείρου αναμένεται να ενισχύσει για ακόμη μια φορά με σημαντικά έσοδα την τοπική οικονομία

    Η επικείμενη άφιξη των φοιτητών στην πρωτεύουσα της Ηπείρου αναμένεται να ενισχύσει για ακόμη μια φορά με σημαντικά έσοδα την τοπική οικονομία και φυσικά τις μετακινήσεις, σύμφωνα με τον πρόεδρο του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Γρ. Γκίκα, που μίλησε στον φακό του ITV.

    Οι φοιτητές είναι κατεξοχήν εκείνοι που επιλέγουν τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις ενώ το τελευταίο διάστημα και μετά από την κατακόρυφη αύξηση των τιμών στα καύσιμα, αυξήθηκε η επιβατική κίνηση και ανθρώπων που επιλέγουν να μη μετακινηθούν με το δικό τους αυτοκίνητο αλλά με το λεωφορείο.

    Η αύξηση στην τιμή των καυσίμων πλήττει φυσικά και τους οδηγούς των λεωφορείων ενώ καθιστά αδύνατη την όποια επανασχεδίαση δρομολογίων αφού στα περισσότερα ενδονομαρχιακά δρομολόγια πολλές φορές τα λεωφορεία πηγαινοέρχονται … άδεια.

    Ο προβληματισμός είναι μεγάλος και για τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ που βλέπει την κατάσταση να γίνεται δυσκολότερη μιας και οι περισσότεροι κάτοικοι γύρω περιοχών περιορίζουν στο ελάχιστο τις όποιες μετακινήσεις έκαναν.

    Καμία σύγκριση με το παρελθόν

    «Δεν υπάρχει, δυστυχώς, καμία σύγκριση στις μετακινήσεις του παρελθόντος. Οι περισσότεροι επιβάτες κάνουν όσο το δυνατόν λιγότερα ταξίδια» επισημαίνει περιγράφοντας την γενική εικόνα.

    Η έλευση των φοιτητών σε κάθε περίπτωση είναι μόνο θετική αφού στην ουσία είναι εκείνοι που κινούν πολλά οικονομικά γρανάζια και φυσικά και αυτά του ΚΤΕΛ.

    «Οι φοιτητές θα αρχίσουν να έρχονται στα τέλη του μήνα και αναμφίβολα είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των επιβατών μας γιατί σε όλα τα άλλα δρομολόγια βλέπουμε κάμψη ειδικά μετά την έναρξη των σχολείων».

    Ένα σημαντικό έσοδο για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ είναι και τα μαθητικά δρομολόγια για τα οποία αναμένεται διαγωνισμός ενώ τα διανομαρχιακά δρομολόγια-πλην της συμφωνίας που υπάρχει μεταξύ Υπεραστικού ΚΤΕΛ και δήμου Ζίτσας, δεν επιδοτούνται.

    Ο κ. Γκίκας εξηγεί ότι και για τους ίδιους το κόστος είναι δυσβάσταχτο αφού σε πολλά δρομολόγια δεν κόβεται κανένα εισιτήριο « Είναι πολύ δύσκολο να πηγαίνει και να έρχεται το λεωφορείο χωρίς επιβάτες» τονίζει.

    Τέλος, στα θετικά καταγράφεται η αυξημένη κίνηση από και προς τα χωριά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου σύμφωνα με τον κ. Γκίκα ήταν ιδιαίτερα αυξημένη η ζήτηση και αυτή η κίνηση είχε χρόνια να καταγραφεί.

    ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ