Πρόταση ύψους περίπου 11 εκ. ευρώ για την χρηματοδότηση έργων που αφορούν την αντιπλημμυρική προστασία του δήμου Ιωαννιτών κατέθεσε στο υπουργείο Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Αλλαγής η δημοτική αρχή με αφορμή την κήρυξη του δήμου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μετά την κακοκαιρία του Αυγούστου.
Αυτό έκανε γνωστό στη διάρκεια της συνεδρίασης λογοδοσίας ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΙ, Γιώργος Παπαδιώτης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της παράταξης «Γιάννενα Όμορφη Πόλη».
Όπως εξήγησε ο κ. Παπαδιώτης, οι συντονισμένες ενέργειες της δημοτικής αρχής για την κατάθεση αιτήματος στο αρμόδιο υπουργείο προκειμένου ο δήμος μας να τεθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μετά την θεομηνία του Αυγούστου είχαν ως αποτέλεσμα πέραν του δικαιώματος αποζημίωσης σε όσους συμπολίτες μας επλήγησαν απ’ αυτή και την χρηματοδότηση αντιπλημμυρικών έργων.
Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη σταλεί στο υπουργείο πρόταση για κατασκευή δικτύων αποχέτευσης όμβριων υδάτων σε περιοχές του Δήμου, όπου έχουν παρατηρηθεί έντονα προβλήματα από την συσσώρευση και ροή όμβριων υδάτων κατά τη διάρκεια ισχυρών βροχοπτώσεων και αποτελούν τμήματα του ευρύτερου δικτύου των αντιπλημμυρικών έργων.
Οι περιοχές αυτές είναι:
- «Κάτω Νεοχωρόπουλο»
- Οικισμός «Νεοχωρόπουλο»
- «Νέα Ζωή»
- Η οδός Μακρυγιάννη: αφορά τμήμα της οδού μεταξύ των Ρ.Σ. Αμπελοκήπων και Καλλιθέας, που οδηγεί στο Γενικό Νοσοκομείο Χατζηκώστα.
- Η οδός Αγ, Χαραλάμπους εντός του οικισμού Περάματος και σε εκτός σχεδίου περιοχή της ίδιας Δημοτικής Ενότητας.
Τέλος στην ίδια πρόταση προβλέπεται και η ολοκληρωμένη παρέμβαση στο οδικό δίκτυο, όπου – αντίστοιχα – κατασκευάζεται δίκτυο αποχέτευσης όμβριων υδάτων, καθώς με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του δικτύου αποστράγγισης.
«Με το παρόν έργο βελτιώνεται η αντιπλημμυρική προστασία των περιοχών παρέμβασης, μειώνοντας τις αρνητικές επιπτώσεις των πλημμυρικών φαινομένων στην καθημερινότητα και στις ανθρώπινες δραστηριότητες (οικονομικές, κοινωνικές κλπ) των κατοίκων και των χρηστών, εν γένει των περιοχών παρέμβασης», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παπαδιώτης.