Δευτέρα 08.03.2021
More

    Σε αναζήτηση νέας, βελτιωμένης λύσης

    Σύνδεση Εγνατίας με Ε.Ο. Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας

    Σε αναζήτηση νέας, σαφώς βελτιωμένης και με ταχύτερες διαδικασίες λύσης, προχωρά η περιφερειακή αρχή για τη σύνδεση της Εγνατίας Οδού με την Εθνική οδό Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας (τμήμα Παραμυθιά – Μεσοπόταμος), μετά την διάλυση της σύμβασης για την εκπόνηση της μελέτης του συγκεκριμένου έργου, όπως αποφάσισε η Οικονομική Επιτροπή.

    Η περιφέρεια Ηπείρου σε ανακοίνωσή της, υποστηρίζει, ότι η απόφαση ελήφθη μετά από τεκμηριωμένη εισήγηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, με δεδομένο, όπως αναφέρει, ότι πρέπει επιτέλους να ολοκληρωθεί μια μελέτη που καρκινοβατεί επί δεκαετία.

    «Η τελευταία ευκαιρία για την ολοκλήρωση της μελέτης δόθηκε το 2018, αλλά δυστυχώς πέρασε άκαρπη. Η λύση της σύμβασης γίνεται με αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης. Η περιφερειακή αρχή, έχοντας αποδείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ολοκλήρωση των οδικών υποδομών, θα αναζητήσει τη βέλτιστη και υλοποιήσιμη λύση για τη σύνδεση της Εγνατίας Οδού με την Ε.Ο. Ηγουμενίτσας- Πρέβεζας, με σύννομες και ταχύτερες διαδικασίες και με το μικρότερο δυνατό κόστος αξιοποιώντας  το νέο θεσμικό πλαίσιο», αναφέρει στην ανακοίνωσή της, η περιφέρεια.

    Κριτική από το «Κοινό των Ηπειρωτών»

    Της ανακοίνωσης της περιφερειακής αρχής, προηγήθηκε ανακοίνωση της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών», που ζητά να συζητηθεί το θέμα στο περιφερειακό συμβούλιο και καλεί τον περιφερειάρχη να αναθεωρήσει την απόφαση και να μην προχωρήσει η διακοπή της σύμβασης. «Πρόκειται για ασύμφορη και αναιτιολόγητη επιλογή που καταδικάζει το έργο, αγνοεί τις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής του Φαναρίου και στην καλύτερη περίπτωση θα οδηγήσει σε εμβαλωματικές λύσεις κατάτμησης των μελετών που δοκιμάστηκαν και καταγγέλθηκαν στο παρελθόν επειδή παρήγαγαν καθυστερήσεις ή διπλασίασαν το κόστος σε άλλες περιπτώσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά η παράταξη, που στο πρώτο σκέλος της επιστολής υπενθυμίζει τη δέσμευση της περιφερειακής αρχής να ωριμάσει το έργο. «Σε δική μας Επερώτηση για την πορεία του έργου, το έτος 2018, ο κ. Καχριμάνης δεσμεύτηκε για την ολοκλήρωση των μελετών και τώρα εγκαταλείπει το έργο. Η εισήγηση της Υπηρεσίας για λήψη απόφασης και διάλυση της υπάρχουσας από το έτος 2010 σύμβασης είναι προβληματική και ουσιαστικά οδηγεί σε ακύρωση του έργου με τον πρόσθετο κίνδυνο να γεννήσει υποχρεώσεις προς το ανάδοχο εταιρικό σχήμα», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

    Αισιοδοξία για το Ταμείο Ανάκαμψης

    Όπως είχε δηλώσει και πριν λίγες ημέρες στο ITV, έτσι και χθες ο Αλ. Καχριμάνης σε μία σύντομη δήλωσή του, επανέλαβε, ότι υπάρχει η δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυρ. Μητσοτάκη, ότι ο άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά θα ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης.

    Στο φιλόδοξο πρότζεκτ της κυβέρνησης υπάρχουν μεγάλα έργα και αφορούν κυρίως μεγάλους αυτοκινητόδρομους. Επίσης, περιλαμβάνονται σημαντικά έργα ενέργειας προκειμένου να ενταχθούν στα έργα που θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ