Τρίτη 04.10.2022
More

    Τα του Καίσαρος…

    Εμείς θα συμφωνήσουμε με τον κ. Καλογιάννη, ότι δε γνώριζε το περιεχόμενο της τροπολογίας, για τη διαχείριση των απορριμμάτων… Τον πιστέψαμε με βάση όσα ανέφερε στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου…

    Όμως, το σημαντικότερο για εμάς δεν είναι αυτό – που έχει τη σημασία του βέβαια μετά τις αναφορές Καχριμάνη – αλλά το ότι υπερασπίζεται το περιεχόμενο της τροπολογίας…

    Επομένως, στους 12 υπουργούς και υφυπουργούς της Κυβέρνησης που συνυπέγραψαν την τροπολογία, προστίθεται και ο κ. Καλογιάννης που συμφωνεί με αυτήν…

    Και μπορεί να προστεθούν κι άλλοι στην πορεία και αυτό δεν είναι κακό, αλλά ίσα – ίσα θα πρέπει να το παραδέχονται και δημοσίως, όσοι συμφωνούν…

    Και ο κ. Καλογιάννης είπε χθες, ότι είναι μία καλά προετοιμασμένη τροπολογία, ένα «μικρό νομοσχέδιο» όπως ανέφερε, με εξαιρετική προετοιμασία, με αιτιολογική έκθεση και με την έγκριση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους…

    Όλα αυτά επιβεβαιώνουν, ότι κάποιοι προετοίμαζαν το έδαφος εδώ και αρκετές ημέρες και πως κάποιοι άλλοι, που (λένε ότι) έχουν άκρες στην Κυβέρνηση πιάστηκαν στον ύπνο…

    Βέβαια, για να μην τρελαθούμε τελείως, θα πρέπει να αναφέρουμε και κάποια πράγματα που μας γεμίζουν με απορίες και ερωτήματα…

    Για παράδειγμα εκείνο που δεν καταλάβαμε είναι το εξής. Πως γίνεται η Βουλή να συζητά το νομοσχέδιο του υπ. Εσωτερικών που αφορά στη λειτουργία και στις αρμοδιότητες των ΦοΔΣΑ και να μην υπάρχει καμία σχετική αναφορά, όπως αυτή στην τροπολογία, στο νομοσχέδιο;

    Και στο κάτω – κάτω, αν αποτελεί κυβερνητική επιλογή, ποιος ο λόγος να έρθει μία τροπολογία, σε άσχετο νομοσχέδιο, για κάτι που συζητείται ήδη σε νομοσχέδιο του αρμόδιου υπουργείου στη Βουλή;

    Η απάντηση είναι αυτονόητη, όμως το πώς εξηγείται ο υπουργός Εσωτερικών Βορίδης, να φέρνει προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο που αφαιρεί αρμοδιότητες από τους ΦοΔΣΑ, να συνυπογράφει την τροπολογία για τις αρμοδιότητες των ΦοΔΣΑ σε νομοσχέδιο άλλου υπουργείου, αυτό είναι κάτι που δε μπορεί να το συλλάβει κάποιος εύκολα…

    Ας λύσει το γόρδιο δεσμό – αν υποθέσουμε ότι υπάρχει – πάντως το Μαξίμου, γιατί όπως γράφουμε από την περασμένη εβδομάδα, θα το βρει μπροστά του το θέμα στις εκλογές…

    Θα κλείσουμε μεταφέροντας την αγωνία του γράφοντος, ως οδηγός το βράδυ επιστρέφοντας την Κυριακή το βράδυ στην πόλη μέσω Εγνατίας Οδού, για την απαράδεκτη ενημέρωση των οδηγών, μέσω της σήμανσης, από την Εγνατία Α.Ε και το Κέντρο Ελέγχου…

    Μόλις λίγες δεκάδες μέτρα πριν τη σήραγγα της Δωδώνης, υπήρχε η ενημέρωση στην φωτεινή πινακίδα, ότι η δεξιά λωρίδα εντός της σήραγγας είναι κλειστή και υποθέσαμε, ότι έγινε κάποιο ατύχημα…

    Έτυχε να βρεθούμε ανάμεσα από δύο φορτηγά με πινακίδες Βουλγαρίας, οι οδηγοί των οποίων κινούνταν με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα και ειδικά αυτός που μας ακολουθούσε, δείχνοντας με τη συμπεριφορά του (αναβόσβηνε τα φώτα εντός της σήραγγας) ότι δεν έχει αντιληφθεί την απαγόρευση κυκλοφορίας στη δεξιά λωρίδα!

    Με τον οδηγό του φορτηγού μπροστά μας να πηγαίνει με ταχύτητα 70 χιλιομέτρων εντός της σήραγγας, τον δε οδηγό του φορτηγού που μας ακολουθούσε να έχει «κολλήσει» στο Ι.Χ μας, με τα φρένα του να στριγγλίζουν, αντιλαμβάνεστε, ότι με το που βγήκαμε από τη σήραγγα, και προσπεράσαμε, αισθανθήκαμε τεράστια ανακούφιση…

    Όμως, δεν καταλάβαμε γιατί ήταν κλειστή η δεξιά λωρίδα, καθώς ούτε ατύχημα υπήρξε, ούτε σταματημένο όχημα είδαμε πουθενά, ούτε κώνοι είχαν τοποθετηθεί, ούτε και αυτοκίνητο της εταιρείας υπήρχε πουθενά…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ