Πέμπτη 18.04.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Το ότι αντιδρούν σύσσωμοι οι περιβαλλοντικοί φορείς και οι οργανώσεις στο νομοσχέδιο Χατζηδάκη για το περιβάλλον το λες και αναμενόμενο…

    Το ότι οι αντιδράσεις προέρχονται και από το ίδιο το Σώμα των βουλευτών της Ν.Δ δε μπορείς να το χαρακτηρίσεις το ίδιο…

    Και αυτές ακριβώς τις αντιδράσεις, που διαβάσαμε και ακούσαμε χθες και σε τοπικό επίπεδο (δηλώσεις Στ. Καλογιάννη, Β. Γοργόλη, Β. Βλέτσα) οφείλει να τις εξετάσει λεπτομερώς και με σοβαρότητα η κυβέρνηση…

    Δε μπορεί όλοι αυτοί, να συμπίπτουν τυχαία με κάποιες από τις θέσεις των Φορέων Διαχείρισης ή των περιβαλλοντικών οργανώσεων…

    Κάποιο θεματάκι θα υπάρχει, κάτι θα έχουν διακρίνει στο νομοσχέδιο, που ήρθε άρον – άρον προς ψήφιση μετά από διαβούλευση εξπρές και εν μέσω της πανδημίας…

    Ένα ζήτημα που θα γίνει μείζον κατά απόλυτη βεβαιότητα το επόμενο διάστημα, είναι αυτό της λειτουργίας των σχολείων…

    Και αυτό εάν δεν αλλάξει κάτι για τις τάξεις που πρόκειται να επιστρέψουν στις 18 Μαΐου…

    Η άποψη του γράφοντος είναι θετικά διακείμενη ως προς την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, όχι όμως και των δημοτικών από τον Ιούνιο, αλλά είναι σίγουρα αρνητική στη σκέψη της δυνατότητας «ζωντανής» μετάδοσης των σχολικών μαθημάτων…

    Με τον τρόπο αυτό σκέφτεται το υπουργείο, να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές που δε θα πηγαίνουν στα μαθήματα, να τα παρακολουθούν από το σπίτι…

    Καταρχάς, αν ισχύσει και εφαρμοστεί, στα σχολεία δε θα πηγαίνει κανείς μαθητής…

    Δευτερευόντως όμως, είναι ένα κρίσιμο ζήτημα, η απευθείας μετάδοση των μαθημάτων από μία σχολική τάξη και δεν είναι απλώς θέμα τεχνικής δυνατότητας…

    Είναι θέμα που κινείται στο όριο της συνταγματικότητας και γι’ αυτό δεν πιστεύουμε ότι τελικά θα υλοποιηθεί κιόλας…

    Από την άλλη όμως είναι και ένα θέμα, που αναδεικνύει και την προχειρότητα ή τη βιασύνη με την οποία προσεγγίζει το θέμα το υπ. Παιδείας…

    Δεν έχει εισακουστεί, τουλάχιστον μέχρι χθες το απόγευμα αυτό ίσχυε, η πρόταση των ιδιοκτητών ταξί, να έχουν το δικαίωμα μεταφοράς περισσότερων από έναν επιβάτη…

    Κακώς αποφασίστηκε ένα τέτοιο περιοριστικό μέτρο, που ίσως να έχει νόημα για τις μετακινήσεις στην Αττική (διπλοκούρσες π.χ) όμως δεν έχει κανένα νόημα για την επαρχία και πόλεις όπως τα Γιάννενα…

    Από τη στιγμή που επιτρέπεται η μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και είναι υποχρεωτική τη χρήση της μάσκας θα έπρεπε να επιτρέπεται η δυνατότητα μίσθωσης ταξί για την ίδια διαδρομή με δύο και μέχρι τρεις επιβάτες…

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ