Κυριακή 21.07.2024
More

    Τα του Καίσαρος…

    Ναι, θα εξακολουθήσουμε ως κάτοικοι των Ιωαννίνων να πληρώνουμε τα διόδια σε Τύρια, Δροσοχώρι και Μαλακάσι όπως κάναμε όλα τα χρόνια…

    Δεν επιβάλει την εφαρμογή της απαλλαγής από την καταβολή των διοδίων, η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας…

    Είναι όμως εξαιρετικά σημαντική, γιατί δικαιώνει απόλυτα τους χειρισμούς της Περιφέρειας και το σκεπτικό της προσφυγής για τη μη εφαρμογή της αναλογικότητας στις περιπτώσεις εξαίρεσης των κατοίκων της Θεσπρωτίας και του Μετσόβου, από εκείνους των Ιωαννίνων…

    Καθώς επίσης και για τους άλλους λόγους που περιλαμβάνονται στην προσφυγή και τους οποίους αποδέχθηκε το Συμβούλιο της Επικρατείας…

    Είναι λοιπόν σημαντική η απόφαση, γιατί αναγνωρίζει και επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς της Περιφέρειας, ότι η ευθύνη μη εφαρμογής της απόφασης για απαλλαγή και των Γιαννιωτών από τα διόδια οφείλεται σε εσκεμμένη άρνηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών από το 2017 μέχρι σήμερα…

    Δεν είμαστε από εκείνους που πιστεύουν, ότι θα τρέξουν εκατοντάδες πολίτες να καταθέσουν ομαδικές αγωγές «πατώντας» στην απόφαση με την οποία επιδικάζεται ποσό 2.000 ευρώ σε κάθε έναν από εκείνους που προσέφυγαν, όμως αν υπάρξει έξυπνος χειρισμός από τον Δικηγορικό Σύλλογο Ιωαννίνων, μπορεί να προκύψει ένας ικανός αριθμός…

    Γιατί, μη νομίζετε, ότι ασχολήθηκε πολύς κόσμος με την προσφυγή της Περιφέρειας. Αντιθέτως, γνωρίζουμε πάρα πολλούς που για επαγγελματικούς λόγους πήγαιναν και πηγαίνουν μέσω Εγνατίας στις δουλειές τους και πληρώνουν, όπως πλήρωναν όλα τα χρόνια.

    Γιατί, να μην δοκιμάσουν την τύχη τους κι αυτοί;

    Δύο λόγια για τη συζήτηση που έγινε χθες στο περιφερειακό συμβούλιο σχετικά με το νέο Κανονιστικό πλαίσιο για τα καραβάκια στην Παμβώτιδα…

    Εμείς, να κατανοήσουμε απόλυτα την ανάγκη εφαρμογής ενός νέου Κανονιστικού πλαισίου, που θα συμπεριλαμβάνει και ηλικιακά όρια για κάθε καραβάκι που εκτελεί συγκοινωνιακούς πλόες…

    Αλλά, μην φτάσουμε στο άλλο άκρο, όπως αυτά που ακούστηκαν στη συζήτηση από εκπροσώπους των λεμβούχων που ζήτησαν να υπάρχουν συγκεκριμένες εξαιρέσεις…

    Όπως το να εξαιρείται κάποιο καραβάκι που έχει άδεια πριν από 50 χρόνια, στην περίπτωση που έχει αλλάξει κινητήρα!

    Δηλαδή, σαν να λέμε, ότι έχουμε ένα όχημα ταξί, μοντέλο του 1980 και αυτό να θεωρείται ασφαλές για να μεταφέρει κόσμο, επειδή έχει αλλάξει κινητήρα!

    Αλήθεια τότε, για ποιον λόγο έχουν τεθεί ηλικιακά όρια πολύ μικρότερα από αυτά για τα καραβάκια στην Παμβώτιδα, για τα ταξί, τα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία;

    Θα έβαζε δηλαδή κάποιος από τους λεμβούχους στο Νησί, τα παιδιά του σε λεωφορείο με προορισμό την Αθήνα, εάν αυτό ήταν μοντέλο πέντε δεκαετιών αλλά του έλεγαν ότι είχε αλλάξει πρόσφατα κινητήρα;

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ