Τι λέει για τις αυξήσεις ο πρόεδρος του σωματείου ΤΑΞΙ «Άγιος Χριστόφορος»
Δύσκολα είναι τα πράγματα για τους οδηγούς και ιδιοκτήτες ταξί ακόμη και μετά την απόφαση αύξησης των κομίστρων που μεσοσταθμικά φτάνει το 20%. Η αύξηση εξανεμίζεται καθώς τα κόστη πια είναι τέτοια που σε καμία περίπτωση δεν καλύπτουν τα χρήματα που πρέπει να δαπανεί ο επαγγελματίας για να κινήσει το ταξί. Από την άλλη η κοινωνία έχει «γονατίσει» από την ακρίβεια που σαρώνει τα πάντα και δεν αφήνει περιθώρια για τίποτα πλην των απαραίτητων…
Το νέο τιμολόγιο, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) ποσοστό 13%, διαμορφώνεται ως εξής:
- Εκκίνηση της χρέωσης κομίστρου (πτώση σημαίας): 1,8 ευρώ
- Τιμολόγιο 1 (μονή χρέωση): 0,9 ευρώ
- Τιμολόγιο 2 (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 1,25 ευρώ
- Χρονοχρέωση / ώρα (για το διάστημα όπου το ΤΑΞΙ βρίσκεται σταματημένο κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της διαδρομής επί είκοσι (20) λεπτά της ώρας): 15 ευρώ.
Ο πρόεδρος του Σωματείου «Άγιος Χριστόφορος» Κώστας Γκαρόζης και το μέλος του Δ.Σ. Παναγιώτης Τσεκμερές μίλησαν για τις αυξήσεις που ουσιαστικά είναι «σταγόνα στον ωκεανό» καθώς επί της ουσίας τα κόστη έχουν εκτοξευτεί και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλυφθούν από τις αυξήσεις που έγιναν.
Την ίδια ώρα βέβαια οι χρήστες των ταξί είναι εκείνοι που θα αποδείξουν στην πράξη αν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις αυξήσεις καθώς η ακρίβεια ήδη πλήττει τους πάντες και όλοι μετρούν και το τελευταίο έξοδο που μπορούν να μειώσουν ενώ ήδη πολλοί αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης.
Τόσο ο πρόεδρος όσο και το μέλος του ΔΣ του σωματείου επεσήμαναν ότι έχουν ζητήσει και θα συνεχίσουν να ζητούν την μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα «εμείς κατανοούμε τους πελάτες μας. Βλέπουμε το πρόβλημα, το ζούμε άλλωστε όταν πάμε να βάλουμε καύσιμα. Ζητούμε την μείωση του Ειδικού φόρου αφενός για να μπορέσουμε και εμείς να δουλέψουμε και αφετέρου γιατί αφορά αυτό το μέτρο το σύνολο της κοινωνίας και όχι μόνον εμάς» επεσήμανε ο κ. Τσεκμερές.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ