Παρασκευή 22.11.2024
More

    Το facebook αλλάζει -Ποιοι περιορισμοί πρόκειται να εφαρμοστούν

    Tο facebook πρόκειται να επιβάλλει περιορισμούς ως προς τη δημοσίευση αγγελιών που αφορούν αντικείμενα υψηλής αξίας

    Αλλαγές στο λειτουργία του Marketplace και ειδικότερα στους κανόνες που διέπουν τη δημοσίευση αγγελιών αυτοκινήτων πρόκειται να εφαρμόσει το facebook στο άμεσο μέλλον.

    Αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα πρόκειται να έρθουν οι χρήστες του facebook και ειδικότερα εκείνοι που είτε δημοσιεύουν είτε αναζητούν αγγελίες στην υπηρεσία Marketplace της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

    Ειδικότερα, το facebook πρόκειται να επιβάλλει περιορισμούς ως προς τη δημοσίευση αγγελιών που αφορούν αντικείμενα υψηλής αξίας και συγκεκριμένα αυτοκίνητα ή ακόμα και ακίνητα, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αποκλείσει από την υπηρεσία αυτή χρήστες που ανήκουν στην κατηγορία των επαγγελματιών.

    Αυτό λοιπόν που πρόκειται να δούμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα είναι το Marketplace του facebook -δηλαδή εκείνη η κατηγορία στην οποία συγκεντρώνονται οι αγγελίες- να αλλάζει όχι μόνο ως προς το περιεχόμενό του αλλά και ως προς τη μορφή του.

    Οι εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων αλλά και ακινήτων θα μπορούν να προβάλλουν τις αγγελίες τους μέσα από την πλατφόρμα των διαφημιστικών καταχωρήσεων του facebook, αφήνοντας έτσι το Marketplace «ανοιχτό» μόνο στους ιδιώτες.

    Στόχος της «Meta» είναι να τερματίσει τη δωρεάν προβολή μέσα από την πλατφόρμα του facebook των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως η εμπορία ή ενοικίαση οχημάτων και ακινήτων, δίνοντας προτεραιότητα στις αγγελίες που προέρχονται από ιδιώτες.

    Προφανώς πίσω από την απόφαση της εταιρείας που διαχειρίζεται τόσο την πλατφόρμα του facebook όσο και του Instagram βρίσκεται η αύξηση των εσόδων που πρόκειται να προέλθει από τη διαφημιστική δαπάνη εκείνων των επαγγελματιών που θα θελήσουν να δώσουν συνέχεια στην παρουσία τους σε ένα εξαιρετικά δημοφιλές μέσω κοινωνικής δικτύωσης.

    Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος, ο οποίος θέλει τους εμπόρους να γυρνούν την πλάτη στις πληρωμένες καταχωρήσεις του facebook, θεωρώντας ότι η προβολή μέσα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν έχει τον αντίκτυπο που θα μπορούσε να δικαιολογήσει το κόστος το οποίο προκύπτει για τους επαγγελματίες των συγκεκριμένων κλάδων.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ