Ορκωμοσία νεοσυλλέκτων στο Πέραμα

Τον καθιερωμένο Στρατιωτικό Όρκο έδωσαν το πρωί της Παρασκευής στο στρατόπεδο «Κατσιμήτρου» στο Πέραμα, οι νεοσύλλεκτοι οπλίτες της 2026 Β’ ΕΣΣΟ.

Παρουσία πλήθους πολιτών, συγγενικών και φιλικών προσώπων των στρατεύσιμων κατά κύριο λόγο καθώς επίσης εκπροσώπων των τοπικών αρχών και φορέων, πραγματοποιήθηκε με το στρατιωτικό πρωτόκολλο η προβλεπόμενη διαδικασία με την οποία οι νεοσύλλεκτοι και επισήμως κατατάσσονται στον Ελληνικό Στρατό και αναλαμβάνουν τα καθήκοντα που θα τους ανατεθούν.


Στην αρχή της εκδήλωσης τελέστηκε Δοξολογία και ακολούθησε η ανάγνωση της Ημερήσιας Διαταγής από τον Αρχηγό ΓΕΣ και η ομιλία από τον Διοικητή της 8ης Μηχανοποιημένης Ταξιαρχίας, Ταξίαρχο Βασίλειο Κολιό.

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ