Σάββατο 27.04.2024
More

    Διευκρινίσεις από το Τοπικό Συμβούλιο Μπιζανίου

    Σχετικά με το έργο βελτίωσης της εθνικής οδού Ιωαννίνων – Άρτας μεταξύ Μπιζανίου και Επισκοπικού

    Αναστάτωση και παρερμηνεία σε κάποιο βαθμό προκάλεσε το χθεσινό δημοσίευμα της «Ε» σχετικά με την απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου της Κοινότητας Μπιζανίου, για το έργο βελτίωσης της εθνικής οδού Ιωαννίνων – Άρτας μεταξύ Μπιζανίου και Επισκοπικού.

    Η παρερμηνεία διαπιστώθηκε κατόπιν επικοινωνίας που είχε με την «Ε» ο πρόεδρος της Τ.Κ Μπιζανίου Ιωάννης Τόλης, που παραδέχθηκε ωστόσο πως οφειλόταν στο κακογραμμένο κείμενο της απόφασης 03/203 με ημερομηνία 9/4/2023 της Τοπικής Κοινότητας, καθώς ο τρόπος σύνταξης και η σειρά με την οποία συντάχθηκαν οι προτάσεις – παρατηρήσεις οδηγούσε σε διαφορετικά συμπεράσματα από τις προτάσεις οι οποίες και τελικώς ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία.

    Ως εκ τούτου και για να μην συνεχιστεί οποιαδήποτε παρερμηνεία, αλλά και να αποτυπωθούν με σαφήνεια οι θέσεις και οι προτάσεις που εκφράζει η Τοπική Κοινότητα, στην εν λόγω απόφαση τονίζεται καταρχάς πως «η αναβάθμιση του υφιστάμενου ή και η κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ασφαλούς και λειτουργικού δρόμου που θα συνδέει το Μπιζάνι τόσο με τα Γιάννενα, αλλά και όμορα χωριά αποτελεί διαχρονικό αίτημα και είναι στις προθέσεις μας να το στηρίξουμε».

    Οι προτάσεις

    Στη συνέχεια της απόφασης, παρατίθενται οι προτάσεις του Τοπικού Συμβουλίου, για τις οποίες υπάρχει η δέσμευση, ότι θα επιλυθούν.

    Αυτές έχουν ως εξής:

    • Να παραμείνουν οι υπάρχοντες παράπλευροι δρόμοι διπλής κατεύθυνσης.
    • Την κατασκευή δύο υπόγειων διαβάσεων για πεζούς (με προδιαγραφές ΑμεΑ), μία θέση μπροστά από το καφενείο και μία θέση επί της διασταύρωσης με το Επισκοπικό.
    • Επίσης την κατασκευή άλλης μίας υπέργειας διάβασης, όπως αυτή προβλέπεται από τον μελετητή.
    • Την τοποθέτηση διαφανών ηχοπετασμάτων στο υπέργειο/υπερυψωμένο τμήμα του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, δεδομένου ότι θα διέρχεται μέσα από κατοικημένη περιοχή και η όχληση είναι βέβαια.
    • Την απρόσκοπτη μετάβαση πεζών και οχημάτων από τον παράπλευρο δρόμο χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από τον κυκλικό κόμβο.
    • Την εξασφάλιση πρόσβασης πεζών, οχημάτων, αλλά και του ζωικού κεφαλαίου από το χωριό στο μίνι μάρκετ, τις άλλες επιχειρήσεις, υπηρεσίες και τα κτήματα
    • Την πρόβλεψη για προσέγγιση του αστικού και υπεραστικού ΚΤΕΛ
    • Δεδομένων των κυκλοφοριακών αλλαγών που θα γίνουν αναπόφευκτα, ένα μεγάλο μέρος της κίνησης των οχημάτων του χωριού θα διοχετευτεί στο εσωτερικό οδικό δίκτυο που όμως δεν πληροί ούτε τις ελάχιστες προδιαγραφές.

    «Για τον λόγο αυτό ζητάμε να γίνει τουλάχιστον σαφής οριοθέτηση και ασφαλτόστρωση του δρόμου στη θέση «Αμπέλια». Είμαστε βέβαιοι ότι η πρόθεσή σας είναι να δοθεί λύση στα προβλήματα που προκύπτουν, να υιοθετηθούν και να αποτυπωθούν στα τελικά κατασκευαστικά σχέδια», αναφέρεται στην απόφαση, η οποία περιλαμβάνει συνολικά οκτώ σημεία – προτάσεις περισσότερα δηλαδή από αυτά που καταγράψαμε στο ρεπορτάζ, αλλά με σαφείς διαφοροποιήσεις.

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ