Πέμπτη 20.03.2025
More

    Τα του Καίσαρος…

    Δώσαμε δίκιο στον δήμαρχο Θωμά Μπέγκα για την τοποθέτησή του τις προάλλες στο δημοτικό συμβούλιο σχετικά με τις επισημάνσεις της αντιπολίτευσης για το εργοτάξιο…

    Και την χωροθέτησή του στην περιοχή των ορίων των πρώην δήμων Ιωαννιτών και Ανατολής πίσω από την Λεωφόρο Νιάρχου, εκεί που έχει χωροθετηθεί και το «Πράσινο Σημείο»…

    Τέθηκαν υπόψιν της δημοτικής αρχής οι προβληματισμοί πως ίσως θα πρέπει να επανεξεταστεί η χωροθέτηση του εργοταξίου, εάν κάποια στιγμή υλοποιηθεί η μετεγκατάσταση, παρότι η αρχική μελέτη από το 2017 (σ.σ μπορεί και παλαιότερα) κιόλας το σημείο αυτό υπεδείκνυε…

    Και δώσαμε δίκιο στον δήμαρχο, όταν είπε, ότι μετά τη δική του πρώτη θητεία, ακολούθησε και η θητεία του εκλιπόντος Μ. Ελισάφ, στην οποία δεν άλλαξε ο σχεδιασμός, όπως φυσικά δεν άλλαξε και το διάστημα που διετέλεσε δήμαρχος ο Δημ. Παπαγεωργίου…

    Ο οποίος όμως μεταφέροντας πληροφορίες και προβληματισμούς της τοπικής κοινωνίας από περιοίκους και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί, πρότεινε την επανεξέταση της χωροθέτησης…

    Είναι αλήθεια πως η περιοχή συνεχίζει να αναπτύσσεται οικιστικά και είναι σχεδόν βέβαιο, ότι εκεί όπου προτείνεται να εγκατασταθεί το εργοτάξιο του δήμου, θα γειτνιάζει με δεκάδες κατοικίες και επιχειρήσεις, κάποιες εκ των οποίων είναι Βρεφονηπιακοί σταθμοί και ΚΔΑΠ…

    Ακούμε τους ίδιους προβληματισμούς και από το διοικητήριο της περιφέρειας με τον Αλ. Καχριμάνη να ομολογεί πως έχει προτείνει άλλη θέση για το εργοτάξιο, «αλλά είναι θέμα του δήμου»…

    Λέμε λοιπόν πως αν είναι να μπλέξει ξανά η ιστορία αυτή με προσφυγές στη Δικαιοσύνη και να διατηρηθεί η ντροπή της πόλης στον Άγιο Νικόλαο Κοπάνων, ας το επανεξετάσουν στο δήμο το θέμα και ας έχουν κάποιες εναλλακτικές στο μυαλό τους…

    Στον άξονα πάντως από το ΠΓΝΙ μέχρι τα Καρδαμίτσια ο δήμος διαθέτει πληθώρα δημοτικών εκτάσεων στις οποίες όντως μπορεί να εγκατασταθεί το εργοτάξιο…

    Είδαμε χθες στην παραλίμνια περιοχή, να έχουν τοποθετηθεί ολοκαίνουργιες πινακίδες με όριο ταχύτητας τα 30 χιλιόμετρα…

    Αλλά δεν καταφέραμε να τσεκάρουμε αν εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο αλλαγής του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που προβλέπει τη μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας από τα 50 στα 30 χιλιόμετρα στον αστικό ιστό ή αν πρόκειται για μεμονωμένη παρέμβαση που υπόκειται σε κάποια ειδική συνθήκη…

    Όπως γράφαμε και χθες πάντως με αφορμή αυτά που συναντούμε καθημερινά στους δρόμους της πόλης μας, η μείωση του ορίου ταχύτητας έχει καταστεί επιβεβλημένη…

    Μιλάμε ότι κυκλοφορούν οδηγοί που το παίζουν οδηγοί μονοθεσίου στη φόρμουλα 1…

    Στο δρόμο που περνά μπροστά από την πίστα εξέτασης υποψηφίων οδηγών, ένας δρόμος που ούτε πλάτος επαρκές έχει, ούτε διαγράμμιση με πολλές επιχειρήσεις εκατέρωθεν της οδού να εξυπηρετούνται από παράπλευρους δρόμους, ένας «ραλίστας» με όχημα SUV κινούνταν χθες το πρωί με ταχύτητα 100 χιλιομέτρων!

    Το μόνο που κάνεις σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να καθίσεις στην δεξιά άκρη του δρόμου, περιμένοντας να περάσει, χωρίς να πέσει πάνω σου…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» στις 20-03-2025

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ