Τα βίντεο έχουν επιστρέψει. Χιλιάδες ώρες στα social media καταναλώνονται πια όχι σε κείμενα αλλά σε κινούμενες εικόνες και πρόσωπα που μιλάνε. Είναι σαν ένα παλιό μέσο όπως η τηλεόραση ή παλιότερες τεχνικές όπως η βιντεογράφηση να επιστρέφουν με νέα μορφή.
Όχι όμως με τον παλιό τρόπο που σε ήθελε καθηλωμένο μπροστά στην εικόνα αλλά με μία νέα αντίληψη που επιδιώκει την προσοχή στο μήνυμα, την κίνηση και το πέρασμα σύντομων φράσεων ή υπότιτλων.
Δεν μπορείς να ξέρεις αν είναι μόδα ή όχι. Άλλωστε όλα αλλάζουν τρομερά γρήγορα πια.Μοιάζει σαν ένα μίγμα της τάσης να βλέπουμε τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας, μαζί με κάτι σημαντικό που πρέπει να ειπωθεί.Πόσο σημαντικό όμως μπορεί να γίνει κάτι που ειπώνεται σε λίγα δευτερόλεπτα και με τη συνοδεία μίας προσεγμένης και σκηνοθετημένης εικόνας; Και πώς αυτό που ξεκίνησε σαν μία αυθόρμητη καταγραφή της στιγμής μπορεί να έχει αξιώσεις επαγγελματικής προβολής και επικοινωνιακής τακτικής;
ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ