Μια συνοπτική παρουσίαση των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» έκανε στη συνδιάσκεψη του τμήματος Εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ η υπουργός Παιδείας, Ν. Κεραμέως
Η τοποθέτηση της κυρίας Κεραμέως για τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» εστίασε σε τρία σημεία:
«Πρώτον, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σχετικά με τις δεξιότητες. Στην Ελλάδα έχουμε δεσμευτεί να ενσωματώσουμε ψηφιακές και ήπιες δεξιότητες στο εκπαιδευτικό μας σύστημα από τη βάση προς τα πάνω, ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο. Δεύτερον: έχουμε εισάγει αυτά που αποκαλούμε «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Αυτά είναι εργαστήρια που εισάγονται στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων που στοχεύουν στο να καλλιεργούν τις ήπιες δεξιότητες των μαθητών. Η δεύτερη καινοτομία είναι η εισαγωγή νέων προγραμμάτων σπουδών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που εστιάζουν στην κριτική σκέψη και τη βιωματική μάθηση»
Καταλήγοντας, η υπουργός Παιδείας μίλησε και για το τρίτο σκέλος, την πανδημία του κορωνοϊού, η οποία, όπως είπε, «μας έδωσε τη δυνατότητα να κάνουμε ένα μεγάλο άλμα προς την ανάπτυξη συγκεκριμένων τύπων δεξιοτήτων, και ειδικότερα των ψηφιακών δεξιοτήτων.»
Η ανάρτηση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως:
Στην ειδική συνδιάσκεψη του @OECDEduSkills μας δόθηκε η ευκαιρία,με εκπροσώπους 40 κρατών,να συζητήσουμε για τη σημασία των ήπιων,ψηφιακών, δεξιοτήτων ζωής &τεχνολογίας.Από φέτος,τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» εισάγονται πιλοτικά στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα σχολείων της χώρας. pic.twitter.com/KRYjCYWAlM
— Niki Kerameus (@nkerameus) October 14, 2020