Πέμπτη 28.03.2024
More

    Επέστεψαν στα θρανία εκατομμύρια μαθητές στη Βρετανία

    Επιστροφή στις σχολικές αίθουσες σήμερα για εκατομμύρια μαθητές στην Αγγλία

    Επιστροφή για εκατομμύρια μαθητές στις σχολικές αίθουσες – έπειτα από δύο μήνες τηλεκπαίδευσης, λόγω πανδημίας – σηματοδοτεί η σημερινή ημέρα στην Αγγλία.

    Πρόκειται ουσιαστικά για το πρώτο στάδιο εφαρμογής του «οδικού χάρτη» προς μία σταδιακή επάνοδο στην κανονικότητα, τον οποίο παρουσίασε προ ημερών η κυβέρνηση του Μπόρις Τζόνσον, με χρονικό ορίζοντα τα τέλη Ιουνίου κι ενώ συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς ο εμβολιασμός του πληθυσμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Η προσέλευση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις σχολικές αίθουσες γίνεται με μάσκες, ενώ η κυβέρνηση έχει διαθέσει πάνω από 57 εκατομμύρια διαγνωστικά τεστ στα σχολεία για τον συνεχή έλεγχο των μαθητών για κορωναϊό.

    Ζητούμενο είναι ο άμεσος εντοπισμός και η απομόνωση ασυμπτωματικών φορέων του ιού, ώστε να αποφευχθεί το κλείσιμο ολόκληρων τάξεων ή σχολικών συγκροτημάτων.

    Στόχος μας είναι «να έλθουμε πιο κοντά στην αίσθηση μίας κανονικότητας», γι’ αυτό και «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, ώστε να μην αναιρέσουμε την πρόοδο που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα», τόνισε σε μήνυμά του ο Βρετανός πρωθυπουργός, Μπόρις Τζόνσον.

    Διευθυντές σχολείων και συνδικάτα εκπαιδευτικών εκφράζουν ανησυχίες για την επάρκεια του κυβερνητικού σχεδιασμού, ζητώντας σταδιακή επιστροφή των μαθητών στις σχολικές τάξεις.

    Μεγάλο ερώτημα, επίσης, παραμένει, τι μέλει γενέσθαι με τις χαμένες ώρες μαθημάτων και τις εξετάσεις, κυρίως μαθητών γυμνασίων και λυκείων.

    Η βρετανική κυβέρνηση επεξεργάζεται σχέδια παράτασης των ωρών διδασκαλίας ή και της σχολικής χρονιάς, με μείωση των καλοκαιρινών διακοπών, όπως δήλωσε ο υπουργός Υγείας, Γκάβιν Γουίλιαμσον.

    Προτεραιότητα αποτελεί επίσης και «η στήριξη των μαθητών και σε κοινωνικών και ψυχολογικό επίπεδο», τονίζουν στελέχη της Εθνικής Ένωσης Σχολικών Διευθυντών.

    Αποκαλυπτική είναι πρόσφατη έρευνα των πανεπιστημίων του Έσεξ, του Μπέρμιγχαμ και του Σάρεϊ, που κατέγραψε «σημαντική αύξηση συναισθηματικών και συμπεριφορικών δυσκολιών» των μαθητών, εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ