Πέμπτη 25.04.2024
More

    Αποχρώσεις- Με θεσμικό τρόπο και σύντομα οι αποφάσεις για την πλατεία

    Η παρέμβαση της Τατιάνας Καλογιάννη για την ανάπλαση της πλατείας είναι σημαντική πολιτικά. Θέτει το ζήτημα μέσα στο αρμόζον θεσμικό πλαίσιο και ζητάει από τη δημοτική αρχή να αποφασίσει μέσα ακριβώς από θεσμικές διαδικασίες για το τι θα γίνει. Και το πιο ορθό είναι να αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο. Κι αυτό γιατί υπάρχει ήδη θεσμική προεργασία, αλλά και γιατί έχει περάσει ο χρόνος.

    Η δημοτική αρχή είχε έναν ολόκληρο χρόνο να παρουσιάσει τη δική της πρόταση. Αν την έχει ολοκληρώσει, προφανώς αυτόν τον μήνα ή τον επόμενο θα πρέπει να την παρουσιάσει. Αν δεν έχει αντιπρόταση, θα πρέπει να υλοποιηθεί η απόφαση της προηγούμενης δημοτικής αρχής, η οποία βρίσκεται ήδη σε «ώριμο» στάδιο.

    Η περίοδος που εκφραζόταν απλώς υποκειμενικές απόψεις για τη μελέτη που κέρδισε τον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό, πέρασε εδώ και καιρό και ό,τι ήταν να ειπωθεί ειπώθηκε.

    Πλέον, η πορεία του έργου πρέπει να είναι μέσα σε προγραμματισμένη οδό που να κατοχυρώνει ότι σύντομα η πόλη θα έχει την πλατεία της.

    Η κατάσταση είναι πολύπλοκη προφανώς γιατί η δημοτική αρχή ήδη από την προεκλογική περίοδο ανέφερε ότι βλέπει με άλλη οπτική το ζήτημα της πλατείας. Για να γίνει όμως αυτή η οπτική και πρόταση πρέπει να υπάρχει νέα μελέτη, σκεπτικό και διαδικασία υλοποίησης, τα οποία μέχρι σήμερα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί.

    Να δοθεί ένα χρονικό περιθώριο για να εκφράσει την άποψή του ο Δήμος; Προφανώς πρέπει να έχει να περιθώριο κάποιων εβδομάδων λόγω και της περιόδου της πανδημίας που άλλαξε πολλές προτεραιότητες.

    Αλλά θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι, ιθύνοντες και πολίτες ότι σύντομα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις και να ξεκινήσει η υλοποίηση.

    Θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι, ιθύνοντες και πολίτες ότι σύντομα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις και να ξεκινήσει η υλοποίηση

    + ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ. Η Ελβετία άνοιξε επίσημα χτες τη σήραγγα Τσένερι, το τελευταίο τμήμα μιας επίπεδης σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει απευθείας τη βόρεια Ευρώπη με τη Μεσόγειο μέσω διαδρομών που περνούν κάτω από τις Άλπεις. Τα διευρωπαϊκά δίκτυα είχαν παρουσιαστεί στην αναπτυξιακή ημερίδα της Περιφέρειας το 2011. Μέρος τους ήταν η διασύνδεση με το Ροτερνταμ. Εμείς στην Ελλάδα, ακόμα αναρωτιόμαστε αν θα πρέπει να προχωρήσει το τρένο ή τα οδικά δίκτυα με την υπόλοιπη Ευρώπη.

    – ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ. Τώρα που ξεκινήσαμε το περπάτημα με την καραντίνα, ανακαλύψαμε και πόσο χάλια είναι τα πεζοδρόμια. Ειδικά η Ακτή Μιαούλη που περπατάνε χιλιάδες άνθρωποι είναι μία τραγωδία. Είναι ευθύνη των προηγούμενων δημοτικών αρχώ, αλλά κάτι πρέπει να κάνει σήμερα ο Δήμος ώστε τουλάχιστον να περπατάς ίσια χωρίς να κινδυνεύεις να πέσεις. Κι αν κάποτε γίνει ανάπλαση στην περιοχή να προβλέψει και μία περιπατητική διαδρομή.

     

    ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ