Τρίτη 03.12.2024
More

    Η αναζήτηση στο Google πρόκειται να υποστεί σημαντικές αλλαγές

    Η Google προωθεί σημαντικές αλλαγές στην αναζήτηση, εστιάζοντας στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) ως το μέλλον του βασικού της προϊόντος. Με τη χρήση των AI μοντέλων Gemini, η εταιρεία αναμορφώνει τα αποτελέσματα και τον τρόπο που οι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις.

    Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά μια νέα εμπειρία αναζήτησης, όπου τα αποτελέσματα οργανώνονται σε κατηγορίες, ενώ βίντεο, συνδέσεις από φόρουμ (όπως Reddit και Quora) και άλλα widgets εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας. Το νέο περιβάλλον απέχει αρκετά από τη συμβατική λίστα συνδέσμων.

    «Από την πλευρά του χρήστη, πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν» δήλωσε η Rhiannon Bell, αντιπρόεδρος εμπειρίας χρήστη της Google Search. Αυτή η νέα σελίδα αναζήτησης θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο σε κινητά και για πιο ανοιχτές ερωτήσεις, όπως ιδέες για συνταγές, με σχέδια για επέκταση και σε άλλες κατηγορίες θεμάτων στο μέλλον.

    Η Google σκοπεύει να προσαρμόσει τα αποτελέσματα με βάση την τοποθεσία και άλλα δεδομένα, χωρίς να διευκρινίζει περαιτέρω. Επίσης, οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν την εισαγωγή συνδέσμων στα AI Overviews, που οδηγούν απευθείας στις πηγές των πληροφοριών, κάτι που φέρεται να αυξάνει την κίνηση στις συνδεδεμένες ιστοσελίδες.

    Παράλληλα, η Google θα προσθέσει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω τεχνητής νοημοσύνης, όπου κρίνεται ότι είναι σχετικά με την ερώτηση και την απάντηση που παρέχεται.

    Αναβαθμίσεις Google Lens

    Η Google αναβαθμίζει και το Google Lens, το οποίο χρησιμοποιεί την κάμερα του τηλεφώνου για αναζητήσεις πληροφοριών. Οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν βίντεο και να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενο, ενώ μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τη φωνή τους για να κάνουν ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο.

    Επιπλέον, η Lens ενισχύεται και στις λειτουργίες αγορών, παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες όπως αξιολογήσεις και συγκρίσεις τιμών όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα. Σήμερα, περίπου το 20% των αναζητήσεων μέσω Lens αφορούν αγορές, σύμφωνα με τον Lou Wang, διευθυντή προϊόντος της Lens.

    Αυτές οι αλλαγές δείχνουν την κατεύθυνση της Google προς έναν πιο διαδραστικό και πληροφοριακό κόσμο, με την AI να παίζει πλέον κεντρικό ρόλο στην εμπειρία αναζήτησης.

    Με πληροφορίες από Business Insider

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ