«Μετεγκατάσταση» σε Φιλιάτες, Κόνιτσα, Πωγώνι από τον Νοέμβριο

Τον προσεχή Νοέμβριο θα ενταχθούν οι τρεις άμεσα ενδιαφερόμενοι και με βάση τις προϋποθέσεις του προγράμματος, δικαιούχοι Δήμοι της Ηπείρου στο πρόγραμμα «Μετεγκατάσταση» που υλοποιείται από το Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.

Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε η υπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου προς τον δήμαρχο Φιλιατών Παρασκευά Βλάχο με τον οποία συναντήθηκε στην Αθήνα, παρουσία του βουλευτή Θεσπρωτίας Βασίλη Γιόγιακα. Η διαβεβαίωση έναρξης υλοποίησης του προγράμματος που δίνει οικονομικά κίνητρα σε οικογένειες – μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ – για την εγκατάστασή τους σε παραμεθόριους Δήμους, αφορά τόσο τον Δήμο Κόνιτσας, όσο και τον Δήμο Πωγωνίου. Μιλώντας στο ITV ο δήμαρχος Φιλιατών κ. Βλάχος έκανε γνωστό ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον ετεροδημοτών ακόμη και αποδήμων Ηπειρωτών να επιστρέψουν για μόνιμη εγκατάσταση στον τόπο καταγωγής τους, αξιοποιώντας και τα οφέλη του προγράμματος, αλλά το βασικό πρόβλημα είναι η εξεύρεση εργασίας.

«Το πρόγραμμα δίνει ένα ποσό 10.000 ευρώ για τη μετεγκατάσταση που είναι όμως μία βοήθεια και σίγουρα δεν αρκεί από μόνο του να φέρει τον κόσμο στην περιοχή. Υπάρχει πολύς κόσμος που θέλει να γυρίσει στην περιοχή ακόμη και από το εξωτερικό. Μας παίρνουν τηλέφωνα από τη Γερμανία, το Βέλγιο και από αλλού, που μας λένε, ότι ενδιαφέρονται, αλλά είναι άνθρωποι που θέλουν να βρουν και εργασία και εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα. Προσπαθούμε κι εμείς να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση με όποιον τρόπο μπορούμε», ανέφερε ο κ. Βλάχος.

 

Υπεγράφη η σύμβαση για την επέκταση του Γηροκομείου

 

Στο μεταξύ, την Τρίτη υπεγράφη στο δημαρχείο Φιλιατών η προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Δήμου και του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ηπείρου που αφορά στην επέκταση του Γηροκομείου των Φιλιατών με προϋπολογισμό 400.000 ευρώ.


Η επέκταση του Γηροκομείου θα δώσει τη δυνατότητα της φιλοξενίας 12-14 επιπλέον ατόμων με τη σχετική μελέτη να έχει συνταχθεί με τη χορηγία του Συλλόγου «Γαλήνη». Σε ανακοίνωσή του το Κέντρο Πρόνοιας Ηπείρου κάνει λόγο για ένα έργο πνοής που εξασφαλίζει νέες θέσεις φιλοξενίας και αναβαθμισμένες υπηρεσίες φροντίδας για τους ηλικιωμένους συμπολίτες μας και εκφράζονται ευχαριστίες προς την υπουργό κα Μιχαηλίδου, τον βουλευτή Β. Γιόγιακα, τον δήμαρχο Φιλιατών κ. Βλάχο, τον Σύλλογο «Γαλήνη», τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Φιλιατών και όλους τους δωρητές και εθελοντές, κάνοντας μνεία και στον αείμνηστο δήμαρχο Φιλιατών Β. Τζίγκο που είχε εγκρίνει την προγραμματική σύμβαση του έργου.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ