Τρίτη 22.09.2020
More

    Ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για τις πτήσεις

    Οδηγίες για τα ταξίδια με το αεροπλάνο εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, έδωσε στη δημοσιότητα ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA).   

    Σύμφωνα με τις οδηγίες, που δημοσιεύτηκαν σε ένα έντυπο 28 σελίδων, οι ταξιδιώτες θα πρέπει να φοράνε μάσκα συνεχώς, στα αεροδρόμια θα πρέπει να υπάρχουν ειδικοί θάλαμοι για τη διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων κορωνοϊού και ο αποχαιρετισμός θα πρέπει να γίνεται εκτός των αεροδρομίων.

    Παράλληλα EASA προτείνει επίσης μια από τις τουαλέτες στα αεροπλάνα να διατίθεται αποκλειστικά και μόνο για το πλήρωμα ενώ δεν θα πρέπει να υπάρχουν καρότσια με φαγητά ή προϊόντα duty free κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

    Για την άφιξη στο αεροδρόμιο και τα check in

    Σύμφωνα με τις οδηγίες του EASA όποιος έχει συμπτώματα ή έχει έρθει σε επαφή με ασθενή με Covid-19 δεν θα πρέπει να εμφανίζεται στο αεροδρόμιο, ενώ στα αεροδρόμια θα μπαίνουν μόνο οι εργαζόμενοι και όσοι πρόκειται να ταξιδέψουν, με ελάχιστες εξαιρέσεις γεγονός που σημαίνει ότι οι αποχαιρετισμοί θα γίνονται εκτός αεροδρομίων.

    Όσοι ταξιδεύουν θα πρέπει να πλένουν συχνά τα χέρια τους και να φοράνε μάσκες με την εξαίρεση των παιδιών ηλικίας κάτω των 6 ετών και όσων έχουν ιατρικούς λόγους που δεν τους επιτρέπουν να φοράνε μάσκες, ενώ όσοι φταρνίζονται και δεν χρησιμοποιούν τους σωστούς κανόνες θα μπορούν να απομακρύνονται από τα αεροδρόμια ή και να τους επιβάλλονται πρόστιμα από τις κατά τόπους αρχές

    Η απόσταση ασφαλείας ορίζεται στο 1,5 μέτρο ενώ θα πρέπει να υπάρχουν σημάδια στο πάτωμα που θα βοηθούν τους ταξιδιώτες. Στα αεροδρόμια θα πρέπει να υπάρχουν ειδικοί θάλαμοι για τη διαχείριση επιβατών με πυρετό μεγαλύτερο των 38 βαθμών Κελσίου. Ωστόσο στις οδηγίες επισημαίνεται ότι η θερμομέτρηση δεν θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέτρο για τον εντοπισμό ασθενών με κορωνοϊό αλλά συστήνεται για να αποθαρρύνει ασθενείς από το να ταξιδεύουν αλλά για να ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών

    Οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια θα πρέπει να φορούν μάσκες αλλά και να δίνουν μάσκες σε όσους επιβάτες δεν διαθέτουν. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, και η χρήση πλέξιγκλας σε γραφεία check in. Παράλληλα, το προσωπικό ασφαλείας μπορεί να φορά και ασπίδες προσώπου ενώ οι δίσκοι που χρησιμοποιούνται για τη συλλογή των αντικειμένων κατά τη διάρκεια των ελέγχων θα πρέπει να απολυμαίνονται συχνά.

    Για την επιβίβαση και την αποβίβαση

    Ο EASA προτείνει περιορισμό στον αριθμό των χειραποσκευών για να γίνεται πιο γρήγορα η επιβίβαση αλλά και για να περιορίζονται οι κίνδυνοι μόλυνσης. Στην είσοδο των αεροσκαφών συστήνεται να υπάρχει αυτόματος μηχανισμός για αντισηπτικά αλλά και χαλί εμποτισμένο με αντισηπτικό. Ακόμη θα πρέπει να υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα λεωφορεία στις περιπτώσεις που είναι απαραίτητη η χρήση τους για την επιβίβαση.

    Για την πτήση

    Τα αεροσκάφη θα πρέπει να απολυμαίνονται ενδελεχώς μεταξύ των πτήσεων αναφέρει ο EASA που ζητά ακόμα καλύτερα φίλτρα αέρα στα αεροπλάνα. Επιβάτες και πλήρωμα θα φορούν μάσκα τις οποίες, όμως, θα πρέπει να αλλάζουν μετά από τέσσερις ώρες.

    Μια τουαλέτα θα πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το πλήρωμα ενώ οι επιβάτες δεν θα πρέπει να συνωστίζονται στους διαδρόμους όπου αυτό είναι δυνατό. Προτείνεται οι υπηρεσίες φαγητού και ποτού να είναι «περιορισμένες» και καμία πώληση προϊόντων duty free.

    Σε περίπτωση κρούσματος κατά τη διάρκεια της πτήσης ο EASA προτείνει την εκκένωση δύο σειρών καθισμάτων προς κάθε κατεύθυνση ενώ όσοι κάθονταν σε αυτές θα πρέπει να δίνουν τα στοιχεία τους κατά την αποβίβαση. Ο ασθενής επιβάτης θα πρέπει να έχει τη δική του τουαλέτα και να κάθεται σε κάθισμα στο πίσω δεξιά τμήμα του αεροπλάνου. Ο αεραγωγός από πάνω του θα πρέπει να κλείνει και μόνο όσοι από το πλήρωμα έχουν έρθει ήδη σε επαφή μαζί του θα πρέπει να συνεχίζουν να τον εξυπηρετούν.

    Για το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με επιβάτες συστήνεται να αλλάζουν τις στολές καθημερινά αλλά και ασπίδες προσώπου για όσους κάνουν σωματικούς ελέγχους.

    Μπορείτε να διαβάσετε όλον τον οδηγό εδώ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    Πρόβλημα συνεργασίας μεταξύ Περιφέρειας και ΕΟΔΥ

    Τι δείχνει η σκληρή κριτική του Περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη

    Ηλεκτρονικά 3471 έγγραφα, εξοικονομώντας 15.000 φύλλα χαρτιού

    Τι φέρνει η «Ίριδα» μέσα σε δύο εβδομάδες στον Δήμο Ιωαννιτών

    Τα πρωτοσέλιδα των γιαννιώτικων εφημερίδων

    Διαβάστε στα πρωτοσέλιδα των γιαννιώτικων εφημερίδων της Τρίτης 22 Σεπτεμβρίου

    Έξι μήνες με αναστολή στον γιατρό για απλή δωροληψία

    Ένοχος για δωροληψία κρίθηκε ο ιατρός που προσήχθη από το Εσωτερικών Υποθέσεων την περασμένη εβδομάδα

    Ο διοικητής της ΥΠΕ για την πανδημία και το “έλλειμμα ενημέρωσης”

    Τι δήλωσε από τα Ιωάννινα ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Ι. Καρβέλης

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ

    Covid 19- Τελικά τι κάνουμε; Ένα κείμενο γροθιά στο στομάχι από τον διευθυντή ΤΕΠ του ΠΓΝΙ

    Ανάρτηση του Διευθυντή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών ΤΕΠ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, Αθ. Κιτσάκου, στο προσωπικό του προφίλ στο facebook σχετικά με τον κορωνοϊό.

    Σενάρια για απαγόρευση της κυκλοφορίας από Τετάρτη

    Στην καθολική απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών προσανατολίζεται η κυβέρνηση, ακολουθώντας το πρότυπο της Ισπανίας.

    «Έφυγε» από τη ζωή ο Θεόδωρος Νιτσιάκος

    Οδύνη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία η είδηση του θανάτου του επιχειρηματία Θεόδωρου Νιτσιάκου, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από οικείους του και μεταφέρθηκε με όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κόνιτσας.

    Ύποπτο κρούσμα κορωνοϊού μεταφέρεται στα Ιωάννινα

    Στα Γιάννενα φτάνει ύποπτο κρούσμα του κορωνοϊού. Έχει σημάνει συναγερμός στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων και είναι σε ετοιμότητα η μονάδα Λοιμωδών.

    Ανακοίνωση του ΠΓΝΙ για τον κορωνοϊό

    Ανακοίνωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων για τον κορωνοϊό.