Για αρνητικές εξελίξεις γύρω από τα Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας, κάνει λόγο ο Δήμος Ιωαννιτών σε ανακοίνωσή του.
Στο γήπεδο «τσίκνισαν» χθες οι παίκτες του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ που επέστρεψαν στις προπονήσεις μετά την ολιγοήμερη άδεια που πήραν από τον κ. Γρηγορίου και πλέον ξεκίνησε η προετοιμασία της...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.