Όπως ίσως καταλάβατε, όσοι τουλάχιστον παρακολουθείτε αυτό το χαμό με τις ανακοινώσεις για τη μεταφορά του υπολείμματος, τα σχόλια της στήλης, στο φύλλο του Σαββάτου, γράφτηκαν πριν την απάντηση της Περιφέρειας Ηπείρου στον ΑΣΔΑ και στον Γ. Ζάψα…
Γιατί όπως γράφαμε εμείς, μπορεί να υποστήριξε ο ΑΣΔΑ ότι υποχρέωνε τον ανάδοχο να χρησιμοποιεί – αποκλειστικά κιόλας – ιδιόκτητο εξοπλισμό και έτσι προέκυπτε το μεγαλύτερο κόστος στις δικές του συμβάσεις…
Αλλά αυτό δε σημαίνει, ότι είναι κιόλας αλήθεια… Το περιέγραψε η Περιφέρεια στη δική της ανακοίνωση, ότι από την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου, ο ανάδοχος του ΑΣΔΑ χρησιμοποιούσε και αυτόν τον εξοπλισμό, που είχε παραδώσει η Περιφέρεια στη Μονάδα…
Τι διαφορετικό έκανε δηλαδή ο νέος ανάδοχος από τον προηγούμενο; Τίποτε απολύτως… Τα ίδια κοντέινερ χρησιμοποιούσε ο ένας, τα ίδια και ο άλλος…
Μαθαίνουμε μάλιστα, ότι χθες, η Περιφέρεια απέστειλε και ένα εξώδικο, γιατί τα δύο από τα τέσσερα κοντέινερ αγνοούνται… Πού πήγαν, είναι άγνωστο… Πού θα πάει θα το μάθουμε κι αυτό…
Επίσης, θα είναι χρήσιμο να μάθουμε κάποια στιγμή, σήμερα για παράδειγμα στη συνεδρίαση του Συνδέσμου, πως δικαιολογείται η επιλογή των δήμων της Άρτας, να διπλοπληρώνουν και να διπλοχρεώνουν τους δημότες τους…
Πληρώνουν για τη μεταφορά των απορριμμάτων και τη λειτουργία του εργοστασίου, παρότι δεν τα πηγαίνουν στο Ελευθεροχώρι και παράλληλα πληρώνουν στον ΧΥΤΑ Βλαχέρνας και μάλιστα σε πολύ ακριβή τιμή, για να θάβουν εκεί τα σκουπίδια τους, επειδή όπως λέει ο Τσιρογιάννης, δεν υπάρχει ράμπα στον ΣΜΑ για να μεταφέρονται εκεί τα απορρίμματα…
Αφήσαμε τελευταίο για σήμερα, τον Γ. Ζάψα, η παράταξη του οποίου εξέδωσε μία ανακοίνωση, το απόγευμα της Παρασκευής, επίσης για το ίδιο θέμα…
Σε όλα όσα ανέφερε, δόθηκε η απάντηση από την Περιφέρεια Ηπείρου, την ίδια μέρα…
Εμείς, μία ερώτηση έχουμε να απευθύνουμε στον κ. Ζάψα και την παράταξή του… Υπάρχει κάποιος στην παράταξη που να τον συμβουλεύονται πριν γράψουν κάτι;
Ή γράφουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό εκείνη τη στιγμή; Και δε μιλάμε για τα προφανή και πρωτοφανή «λάθη» στις αναφορές για τη σχέση του Αστικού ΚΤΕΛ με την εταιρία που ανέλαβε τη μεταφορά του υπολείμματος και αν εμπλέκεται ή όχι η «εταιρεία ειδικού σκοπού», με το αντικείμενο…
Αναφερόμαστε στην ανακοίνωση με την οποία σχολίασε την απευθείας ανάθεση του έργου με τίτλο «Συλλογή στοιχείων για τη σύνταξη μελέτης για το διοικητήριο Άρτας», με επικέντρωση στο ποσοστό της έκπτωσης που είναι «…μόλις 4%», όπως σημειώνει…
Κοίτα ενδιαφέρον για την έκπτωση του 4%; Μακάρι βέβαια να υπήρχε αντίστοιχο ενδιαφέρον και για άλλες εκπτώσεις, όπως για το 0,04% της μεταφοράς του υπολείμματος, που ενέκρινε ο ΑΣΔΑ…
Καλοί στα μαθηματικά, δεν ήμασταν ποτέ, όμως το 4% είναι κατά πολύ πολλαπλάσιο του 0,04% αν δεν κάνουμε λάθος… Ευαισθησία a la cart, λέγεται αυτό…
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ