Σάββατο 23.11.2024
More

    Νέο… τηλεγράφημα

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μαθητές: Δ

    Όταν σε μια σχολική μονάδα ένα άτομο συγκεντρώνει υπερεξουσίες και δημιουργούνται κατηγορίες εκπαιδευτικών, η σχολική μονάδα δεν προοδεύει.

    Όταν σε μια σχολική μονάδα, θα οριστεί ένα τέτοιο άτομο και υπάρχει και η ατομική αξιολόγηση, διαλύεται ο δημοκρατικός και συλλογικός τρόπος λειτουργίας της σχολικής μονάδας και παράλληλα κατεδαφίζεται η παιδαγωγική διάσταση της εκπαίδευσης.

    Όταν το μοντέλο βασίζεται στη φιλοσοφία της εξατομίκευσης, του εσωτερικού, χωρίς τέλος ανταγωνισμού συγκέντρωσης μορίων, για ανέλιξη και επιβίωση, το σχολείο γίνεται γραφειοκρατικό και τα άτομα της σχολικής μονάδας χάνουν την δύναμή τους, την αξιοπρέπειά τους, την αξία τους, τη δημιουργικότητά τους.

    Η έντονη ελεγκτική διάθεση με αυστηρή ιεραρχική και κατακερματισμένη δομή, κάνει τη σχολική μονάδα  από παιδαγωγικό κύτταρο σε οικονομικό οργανισμό!

    Μου αρέσουν όσοι πάλευαν, παλεύουν για ένα ισχυρό δημόσιο και δημοκρατικό εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο καλύπτει τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών με παιδαγωγικούς όρους.

    Μου αρέσουν όλοι όσοι παρά την κακόβουλη αξιολόγηση, πάλευαν, παλεύουν για την πρόοδο των μαθητών τους. Μου αρέσει η δύναμη της ψυχής τους, η λαχτάρα τους για ελευθερία και πάνω απ’ όλα η βασανιστική αγάπη τους για σπουδές και μόρφωση των μαθητών τους.

    Δεν μου αρέσει η εξυπηρέτηση κομματικών φίλων και δικών μας!

    Δεν μου αρέσει η χειραγώγηση για την ανταγωνιστική κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητών.

    Η αξιολόγησή τους δεν είναι ιδεολογικό δόγμα.

     

    Γιώργος Μακρίδης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ